Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک سازی و الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ را در راستای اجرای طرح ننگین ترامپ موسوم به معامله قرن توصیف و آن را به شدت محکوم کرد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اینگونه اقدامات غیرقانونی را  نقض قوانین بین المللی و تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه دانست و از سازمان ملل متحد و دیگر مجامع بین المللی خواست در چارچوب وظایف و مسئولیت های خود در مقابله با این تحرکات عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اشاره به سوء استفاده رژیم اشغالگر قدس از شرایط جاری ناشی از شیوع کرونا، افزود: مردم مظلوم فلسطین همزمان با کرونا با ویروس هایی چون اشغالگری، محاصره و تحریم در حال مبارزه هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه  از سازمان ها و مجامع بین المللی و نیز کشورهای جهان خواست تا به کمک مردم فلسطین آمده و اجازه ندهند بار دیگر مردم مظلوم فلسطین از خانه و کاشانه خود آواره شوند.

 موسوی در پایان با تاکید بر اینکه سرزمین فلسطین از آن مردم  فلسطین است، تاکید کرد: رژیم  صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی این سرزمین و برپایی دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس است.

گزارش|الحاق اراضی کرانه باختری و گزینه انتفاضه سوم روی میز فلسطینیان؛ قطعنامه‌ها چه می‌گویند؟واکنش ترکیه به اقدام رژیم اسرائیل در الحاق کرانه باختریبورل: اتحادیه اروپا حاکمیت اسرائیل بر اراضی اشغالی در کرانه باختری را به رسمیت نمی‌شناسدموضع پامپئو درباره الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستیعملیات شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی در کرانه باختریکرونا| هیچ مورد جدید ابتلا در نوار غزه و کرانه باختری ثبت نشد


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل کرانه باختری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل کرانه باختری اسرائیل کرانه باختری کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد