Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:52:15 GMT

فارس من| ترمیم راه‌های استان سمنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۸۱۰

فارس من| ترمیم راه‌های استان سمنان آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز اجرای عملیات درزگیری با قیر پلیمری در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اجرای عملیات درزگیری با قیر پلیمری در محورهای مواصلاتی زیرپوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه با هدف ترمیم و نگهداری آسفالت جاده، جلوگیری از نفوذ آب باران و آب‌های سطحی از محل ترک‌ها و نشست‌های حاصل از زیرسازی صورت گرفته که این مهم سبب افزایش دوام روسازی و طول عمر مفید آسفالت شده و سطح هم ترازی را نیز ایجاد می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه مراحل درزگیری شامل تراش ترک‌های طولی و عرضی آسفالت توسط دستگاه‌های کاتر، پاک‌سازی ترک‌ها با دمیدن هوای فشرده و پر کردن محل ترک با قیر اصلاح‌شده پلیمری است، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال در حال انجام است.

 منصورکیایی با اشاره به اینکه یک هزار و 995 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی زیرپوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و اجرای مناسب این طرح، شاهد تحولی متمایز در خصوص ارائه خدمات راهداری در حوزه استحفاظی راه‌های این اداره‌کل باشیم.

شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی با عنوان «آزادراه حرم تا حرم در مسیر استان سمنان؛ فرصت یا تهدید» مطرح کرده بودند.

انتهای پیام/74003/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی طول عمر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه