Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:40:38 GMT

پرفروش ترین مقاصد بلیط هواپیما در ایران

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۸۳۹

پرفروش ترین مقاصد بلیط هواپیما در ایران

دور از انتظار نیست که بلیط هواپیما تهران کیش جزو پر فروش ترین مسیرهای پروازی قرار گرفته باشد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ علاقه مردم به خرید بلیط هواپیما و سفر با این وسیله روز به روز بیشتر می شود. اما تعداد پروازها برای همه مسیرهای داخلی و خارجی به یک اندازه نیست و برخی از مسیرها نسبت به دیگران پرترددتر می باشند و در نتیجه بلیط هواپیما آنها نیز فروش بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی این مسیرها و دلایل فروش بالاتر آنها می پردازیم.

بلیط هواپیما تهران کیش

دور از انتظار نیست کهبلیط هواپیما تهران کیش جزو پر فروش ترین مسیرهای پروازی قرار گرفته باشد. البته عموم پروازها به مقصد کیش پرفروش می باشند اما تهران با توجه به جمعیت بالاتری که دارد پروازهای بیشتری را به این مقصد انجام می دهد.

مسیرهای پروازی مانند شیراز کیش، مشهد کیش و ... نیز حجم بالایی از سفرهای هوایی به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل عموم چارتر کنندگان به سراغ این مسیرهای پروازی می آیند.

هرچند که سفر به کیش در پاییز و زمستان دلچسب تر است اما در نیمه اول سال و تابستان نیز سفرهای بسیاری به این جزیره صورت می گیرد. شاید برگزاری جشنواره های تابستانی کیش، یکی از دلایل اصلی این موضوع باشد.

البته تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در تابستان نیز دلیل دیگر سفر در تابستان است. البته اگر به قصد خرید در تابستان به کیش سفر می کنید، جای نگرانی نیست. چرا که که تمامی مراکز خرید این جزیره مجهز به خنک کننده های هوا می باشد. اما تفریح در فضای باز در تابستان کمی سخت بنظر می رسد.

گرانترین زمان فروش بلیط هواپیما کیش، در نوروز و در ایام تعطیلات رسمی کشور است. به همین دلیل اگر می خواهید سفر ارزانی داشته باشید بهتر است در نیمه دوم سال و نیمه دوم فروردین بلیط هواپیما تهران کیش خود را تهیه کنید.

ارزرانترین بلیط های سفر به کیش را می توانید از سایت سفرمی خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران مشهد

شهر مشهد با جمعیتی حدود 3 میلیون سالانه میزبان بیش از 30 میلیون مسافر است! در این میان حدود 3 میلیون مسافر خارجی و بیش از 27 میلیون آن را مسافران داخلی تشکیل می دهند. بلیط هواپیما تهران مشهد با توجه به پایتخت بودن تهران و جمعیت بالای آن نیز قابل پیش بینی است.

 عده ای از مسافران مشهد کهبلیط هواپیما تهران مشهد تهیه می کنند، به قصد زیارت امام هشتم راهی این شهر می شوند و عده دیگر علاوه بر زیارت به دلیل مقاصد کاری و شغلی به این شهر سفر می کنند. در سالهای اخیر مشهد یکی از قطب های تجاری کشور شده است به همین دلیل مسافرت های روزانه بین تهران و مشهد نیز افزایش یافته است.

مراکز تفریحی و تجاری زیادی به همراه انواع اقامتگاه های سنتی و مدرن در مشهد برای خدمات رسانی به مسافران تاسیس شده است. از این رو مسافرانی که بلیط هواپیما مشهد تهیه کرده اند و راهی این شهر شده اند با خیال راحت می توانند در آن اقامت کنند.

قشم در جمع پر طرفدارترین مقاصد داخلی

جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران بعد از کیش به دومین مکان توریستی برای مسافران تبدیل شده است. هرچند که هنوز مکان های تفریحی و هتل های این جزیره مانند کیش زیاد نیستند اما جاذبه های طبیعی و بکر این جزیره هر بیننده ای را مدهوش خود می کند. از دره ستارگان گرفته تا محله های قدیمی و سنتی در این جزیره بسیار دیدنی است. از این رو قشم در بین چند مسیر برتر هوایی که مسافران را به خود جلب می کند قرار گرفته است.

برای سفر به قشم و یا هر مسیر دیگری می توانید به سایت سفرمی مراجعه کنید.

بلیط هواپیما تهران شیراز

هر چند که فصل سفر به شیراز اردیبهشت است اما این شهر در تمام ایام سال دیدنی است. در اردیبهشت جشنواره ها و مراسم های متعددی در شیراز برگزار می شود از این رو توریست های زیادی برای دیدن آن ها به این شهر سفر می کنند. البته باید اذعان کرد که در نوروز نیز این شهر بسیار شلوغ است.

شاید دلیل اینکه بلیط هواپیما تهران شیراز در بین پرفروش ترین ها قرار گرفته، این موضوع است که فاصله این دو شهر طولانیست و سفر با هواپیما سریعتر از دیگر وسایل نقلیه است.

بلیط هواپیما تهران بندرعباس

بندر عباس بدون شک یکی از مهمترین بنادر تجاری کشور است. تهران هم که پایتخت ایران است. بنابراین مراودات تجاری بین این دو شهر بسیار بالاست. از این رو می توان دلیل پرتردد بودن مسیر هوایی بین این دو شهر را حدس زد.

 البته بندر عباس جزو شهرهایی است که مناطق توریستی و گردشگری زیادی را در خود جای داده است. اما اگر به دلایل گردشگری بلیط هواپیما تهران بندرعباس را تهیه می کنید بهتر است در نیمه دوم سال باشد تا گرمای جنوب باعث آزار شما نشود.

سایت سفرمی از جمله سایت های معتبر کشور است که به راحتی می توانید بلیط هواپیما بندرعباس را از آن تهیه کنید.

این مطلب صرفا تبلیغاتی است و محتوای آن مورد تایید خبرگزاری تسنیم نیست

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بلیط هواپیما تهران کیش مسیرهای پروازی فروش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران

دریافت 41 MB

کد خبر 6089734

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • ضرورت تثبیت مقاصد صادراتی از سوی بازرگانان
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران