Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی گفت: ۳۶ هزار حامی با کمک های خود از ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان غربی حمایت می کنند.

«عزیز سهندی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: 36 هزار حامی با کمک های خود از ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان غربی حمایت می کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر میانگین دریافتی کمک ایتام آذربایجان غربی در ماه مبلغ 290 هزار تومان و میانگین دریافتی فرزندان محسنین در ماه مبلغ 190 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول به تعداد ایتام و فرزندان محسنین استان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر 10 هزار و 916 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی هستند که از این تعداد 5 هزار و 348 نفر ایتام و 5 هزار و 568 نفر را فرزندان محسنین تشکیل می دهند.

 

وی در خاتمه اظهار داشت: مردم مومن و نیکو کار استان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان و یا مرابجعه به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir به جمع خیرین و نیکو کاران بپیوندند.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی ره آذربایجان غربی ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند