Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی پاراکانو گفت: متناسب با تجهیزاتی که بچه‌ها در اختیار دارند، برنامه‌های تمرینی به آن‌ها می‌دهیم و بر کار آن‌ها نظارت داریم تا پایان این شرایط که بتوانیم اردوها را ادامه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود مهدوی‌نیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در خصوص روند تمرینات ملی پوشان در خانه اظهار کرد: برخی بچهها ارگومتر دارند، برای بعضیها هم سالهای قبل و پیش از شروع ماجرای ویروس کرونا، ارگومتر مخصوص پارا باچوب ساخته بودیم که از آن استفاده میکنند و بقیه بچهها هم با لوازم و تجهیزاتی که در اختیار دارند تمرینات تعادلی و بدنسازی را برای حفظ آمادگی دنبال میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برنامه شهلا بهروزی راد ملی پوش پارالمپیکی ایران نیز گفت: بهروزی در منزل به همراه توپ سوئیس بال و مدیسن بال تمرینات بدنسازی و حفظ تعادل را انجام میدهد که بسیاری از قایقرانان اکنون در سطح جهان از این وسایل برای تمرینات در دوران قرنطینه استفاده میکنند.

مهدوی نیا در پاسخ به این سوال که «آیا از شرایط رقبا در دوران قرنطینه خبر دارد» بیان کرد: بله کم و بیش مطلع هستم. برخی کشورها که شرایط مناسبی دارند و ورزشکاران تمرینات را طبق روال معمول دنبال میکنند. کشورهایی مثل سوئد و آلمان هم برنامه تمرینات آبی خود را از سر گرفتند و تمرین میکنند و بعضیها هم مثل ما با تجهیزاتی که در اختیار دارند در منزل کار را دنبال میکنند به هر حال مسئلهایست که جهان را درگیر کرده و امیدواریم این شرایط زودتر خاتمه پیدا کند.

وی در خصوص تمرینات قایقرانان و مهیا شدن شرایط اردو گفت: البته معتقدم تمرینات قایقرانی میتواند بدون لطمه به ورزشکار در این شرایط دنبال شود چون بچهها در آب حداقل 4 متر از هم فاصله دارند اما ما هم دستورالعملها را رعایت میکنیم و توصیهها را جدی میگیریم تا به روال عادی برگردیم.

مهدوی نیا ادامه داد: فعلا 20 اردیبهشت برای آغاز فعالیتها اعلام شده که ما نیز اگر بتوانیم از اوایل خرداد کار را آغاز کنیم، تمرینات استقامت در قدرت و استقامت در سرعت را پی میگیریم و بخشی از تمرینات هوازی تا توان بچهها که مدتی از آب دور بودند به حد کافی برگردد و از تابستان نیز تمرینات سرعتی را دنبال خواهیم کرد.

وی در خصوص برنامه مسابقات پیش رو اظهار کرد: فعلا چیزی دقیقا مشخص نشده اما با اطلاعی که دارم 11 اردیبهشت فدراسیون جهانی نشستی خواهد داشت که به احتمال فراوان مسابقات انتخابی پاراکانو اردیبهشت و اوایل خرداد سال آینده برگزار شود که فرصت خوبی برای آن داریم.

مهدوی نیا در خصوص رقابتهای قهرمانی آسیا نیز گفت: احتمال هم دارد رقابتهای قهرمانی آسیا پاراکانو همزمان با مسابقات زیر 23 سال و جوانان که لغو نشده، در تایلند برگزار شود که با اعلام رسمی آن باید آماده شویم.

مربی تیم ملی پاراکانو در خصوص تعویق مسابقات انتخابی و پارالمپیک نیز اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی برای ما است که سهمیههایمان را افزایش دهیم. بالاخره بچههایی که جدیدا به تیم پاراکانو اضافه شدند، روز به روز با تجربهتر میشوند و پیشرفت میکنند و با تکنیک بهتری پارو میزنند و حتما این یک سال تعویق به ما کمک میکند که بتوانیم با ورزشکاران با انگیزهتر، باتجربهتر و حرفهایتری به رقابت وارد شویم و بتوانیم سهمیههای بیشتری کسب کنیم.

مهدوی نیا همچنین گفت: امیدوار هستیم با از بین رفتن شرایطی که با شیوع ویروس کرونا پیش آمده، روال عادی را پی بگیریم و برای همه مردم آرزوی سلامتی میکنم و سعی میکنیم در کنار هم به رعایت توصیهها هرچه زودتر از این بحران عبور کنیم و بتوانیم با قدرت بیشتری کارها را پی بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی مهدوی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)