Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:02:04 GMT

مجموعه‌ای برای بینندی خانوادگی‌پسند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۴۳۷۳

مجموعه‌ای برای بینندی خانوادگی‌پسند

در دومین همکاری مشترک زینب تقوایی (در مقام تهیه کننده)، بهرنگ توفیقی (در مقام کارگردان) و سعید نعمت الله (در مقام نویسنده) بعد از سریال پشت بام تهران، مجموعه ای که در زمان روی آنتن بودنش هم طرفداران زیادی داشت حالا شاهد همکاری مجدد این دو نفر به زیر پای مادر هستیم، سریالی که در ابتدا تیم بازیگرانش نظر هر بیننده ای را جلب می کند، تیمی پر از ستاره های تلویزیون که البته خیلی از آن ها در کارهای قبلی تقوایی، نعمت الله و توفیقی حضور داشتند و قطعا هم برای این اثر هم به صورت خرد جمعی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سریال با سه مادر روبه‌رو هستیم. مادر آتنه، مادر اشکان و مادر ستاره. تنها مادر خوب داستان رخساره است به خاطر احساس وظیفه، خواهرزاده‌اش ستاره را بزرگ کرده است. زیر پای مادر قصه هایی در مورد عشق، خیانت، غیرت، جوانمردی را بیان می کند، قصه هایی که شاید تکراری به نظر برسند اما چیدمان عناصر سریال از نویسنده و کارگردان گرفته تا بازیگر و فیلمبردار، نشان داده که این سریال توانسته در نحوه تعامل با مخاطب موفق باشد.

ما در شخصیت های این سریال برخوردهای اشتباه و تقابل های اخلاقی فراوانی می بینیم که تا حدی قابل ملموس و آشناست. نکاتی که به لحاظ معنوی در این کار وجود دارد و تاکید بر خصایل انسانی، اخلاقی و مواردی مثل تکریم خانواده، احترام به والدین، جایگاه مادر و... فضای مناسبی را بوجود آورده است که در این زمان کرونایی دیدن دوباره آن خالی از لطف نیست.

منتقدان می‌گویند بین دو شخصیت اصلی این سریال آتنه و خلیل کبابی، تقابلی از نوع خیر و شر وجود دارد، اما به اعتقاد زینب تقوایی اینگونه نیست که بین این دو شخصیت تضاد صورت گرفته باشد. خلیل هم در زندگی خود اشتباهاتی دارد و از طرفی آتنه در زندگی چندان مقصر نبوده است و در بخشی از حرف هایش هم می گوید که اگر از خلیل جدا شده به این دلیل بوده که او نمی توانست بسیاری از توقعاتش را برآورده کند بنابراین ارتباط بین این دو شخصیت خیر و شر مطلق نیست.

سریال روی دیگری از یک زندگی است اما به لحاظ تکنیکی متفاوت تر از کار گذشته مشترکتیم سازنده فیلم است. آنچه مهم است این است که زیر پای مادر برای بیننده خانوادگی‌پسند همچنان جذاب است و این می تواند در میان سریال‌های تکراری تلویزیون برگ برنده ای باشد که به روزگار کرونایی ما حس و حال همدلانه ای می دهد.

مجموعه زیر پای مادر با بازی کامبیز دیرباز، مهدی سلطانی، بهناز جعفری، مجید واشقانی، بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی و آتیلا پسیانی هر شب از شبکه آی فیلم در حال پخش است.

این سریال روایت قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می‌کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال‌های اول زندگی مشترک، او و پسرش خلیل را ترک کرده است. مرد میانسال که به شغل رستوران‌داری مشغول است، آخر هفته‌ها از رستورانش به زائران امام رضا(ع) نذری می‌دهد. قبول شدن در یکی از دانشگاه‌های تهران و آشنا شدن او با ستاره، راه ورود رخساره را به قصه باز می‌کند.

برچسب‌ها شبکه آی فیلم کامبیز دیرباز سریال بهزاد فراهانی نقد فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه آی فیلم کامبیز دیرباز سریال بهزاد فراهانی نقد فیلم شبکه آی فیلم کامبیز دیرباز سریال بهزاد فراهانی نقد فیلم زیر پای مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی