Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:21:29 GMT

تعلیق پروازهای مسافری تا اواسط ماه آینده تمدید شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۴۴۹۸

تعلیق پروازهای مسافری تا اواسط ماه آینده تمدید شد

شرکت هواپیمایی اتحاد در امارات متحده عربی از تمدید لغو و تعلیق پروازهای مسافری خود تا حداقل اواسط ماه آینده میلادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز مستقر در شهر ابوظبی امارات متحده عربی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، لغو و تعلیق پروازهای مسافری خود را تا حداقل اواسط ماه آینده میلادی، ۱۶ مه ۲۰۲۰، تمدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس خبری که در رویترز آمده است، این ایرلاین عربی که قرار بود طبق برنامه قبلی بخشی از پروازهای مسافری خود را از تاریخ اول ماه مه سال جاری میلادی آغاز کند، حالا تصمیم گرفته که این تاریخ را حداقل به مدت ۱۵ روز به تاخیر بیاندازد تا به قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار کمک کرده و وارد فاز جدیدی از کنترل و مهار کرونا شود.

اتحاد در کنار سایر ایرلاین های فعال و مستقر در امارات متحده عربی همزمان با اعمال قوانین سختگیرانه جدید مبنی بر ممنوعیت ورود مسافران به خاک این کشور، تنها مجاز به برقراری پرواز های خروجی برای آن دسته از افرادی که قصد خروج از امارات متحده عربی را داشتند، بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحاد ایرویز امارات متحده عربی پروازهای مسافری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو، متولد سال 2009، اولین قرارداد خود با رئال را در سال 2022 برای چهار فصل امضا کرده بود ولی به قدری در دو سال اخیر خوب کار کرد که مدیران باشگاه رئال مادرید متقاعد شدند قراردادی جدید و طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و او نیز دیروز در حضور پدر و مادرش آن را امضا کرد.

انزو در سال 2017 بود که وارد آکادمی لافابریکای رئال مادرید شد و اکنون در دسته زیر 17 ساله ها بازی می کند. او فصل قبل توانست برای رئال 17 گل به ثمر برساند. پست بازی او متفاوت با پدرش است و با قامت بلندش در خط حمله رئال پست شماره 9 را دارد. انزو همچنین برای رده های پایه اسپانیا نیز به میدان رفته و گلزنی کرده است.

انزو می خواهد جا پای پدرش بگذارد که در رئال یک اسطوره و در واقع پرافتخارترین بازیکن تاریخ، مشترک با کریم بنزماست.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات