Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آمریکایی شبانگاه شنبه به وقت تهران مدعی برخی تحرکات موشکی و استقرار قطار ویژه رهبر کره شمالی در یک ایستگاه راه آهن نزدیک یکی از اقامتگاه های وی شدند.

به نوشته برخی منابع آمریکایی، یک قطار متعلق به «کیم جونگ اون» رهبره شمالی در ایستگاه راه آهن نزدیک «ونسان» محل اقامت وی مستقر شده است. در چند روز گذشته رسانه های مختلف از وخامت حال رهبر کره شمالی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع مطلع، حضور این قطار در این ایستگاه دلیلی بر تایید اخبار ناخوشایند درباره وضعیت جسمانی رهبره کره شمالی نیست، ولی حضور این قطار در این برهه عجیب به نظر می رسد.

 از سوی دیگر برخی منابع اطلاعاتی آمریکا از تحرکات موشکی کره شمالی خبر می دهند. آنطور که این منابع گفته اند سکوی پرتاب موشک کره شمالی در منطقه «سونداک» در شرق این کشور مستقر شده است. تا لحظه نگارش این خبر، هنوز هیچ منبع موثقی این ادعاها را تایید نکرده است.

برخی رسانه های ژاپنی نیز شنبه بعد از ظهر مدعی ناموفق بودن عمل اولیه جراحی رهبر کره شمالی شدند.  برخی رسانه های ژاپنی به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده کیم جونگ اون  نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی موفق نبوده است.

به ادعای این منابع، رهبر کره شمالی کماکان زنده است اما مغز وی فعالیتی نشان نمی دهد. برخی اخبار نیز از اعزام یک تیم پزشکی چینی برای درمان رهبر کره شمالی حکایت دارد. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کره شمالی راه آهن رسانه جراحی عمل جراحی مغز درمان درمان راه آهن عمل جراحی کره شمالی مغز رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل

معاون وزیر راه و شهرسازی از بررسی درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار ملک این تعاونی روی گسل در شهر شهید باقری خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، خسرو دانشجو دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران اظهار کرد: در خصوص پلاک ثبتی موصوف در شهرک شهید باقری به درخواست تعاونی مسکن کارکنان سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، موضوع در دستور کار کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به استقرار ملک شهرک شهیدباقری روی گسل موجود و برای استفاده حداکثری از توان علمی و اجرایی کشور با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به‌عنوان مرجع قانونی امکان حداکثر بارگذاری سازه‌ای با رعایت جمیع عوامل موثر از جمله مقررات ملی ساختمان تعیین و بر آن اساس میزان تراکم ساختمانی و سایر ضوابط شهرسازی و معماری مشخص و پس از طی روال قانونی ابلاغ شود.

وی همچنین یادآور شد: ضرورت تهیه طرح ویژه مجموعه مصلی امام‌خمینی (ره) و صیانت از حریم مصلی در جلسه شورای‌عالی با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورا و نمایندگان مصلی امام‌خمینی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران مطرح و با توجه به نقش، جایگاه، اهمیت، رسالت ملی و فراملی مجموعه مصلی این طرح بررسی شد.

دانشجو گفت: این اراضی با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از فرصت‌های مکانی با عملکردهای ویژه، نقش بی‌بدیلی در هویت فرهنگی شهر تهران دارد. بنابراین با هدف پاسخگویی به تغییر و تحولات رخ داده و ساماندهی وضعیت موجود و گذشت حدود دو دهه از تهیه طرح‌های مختلف برای این مجموع منحصر به فرد، تهیه طرح ویژه برای این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه