Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@09:28:38 GMT

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر ژوزه مورینیو

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۴۸۰۹

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر ژوزه مورینیو

به گزارش صدای ایران، ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که چه کسی "GOAT" (بهترین بازیکن دوران فوتبال) است، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را گول زد و در عوض، رونالدو لوئیز نازاریو د. لیما، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل را انتخاب کرد.

به طور معمولی وقتی از یک علاقه‌مند به فوتبال سوال می‌شود که کدام یک از بازیکنان مطرح را بهترین بازیکن جهان می‌داند، لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو که هر کدام برای ۵ بار به توپ طلا دست پیدا کرده را انتخاب خواهد کرد، اما برای مورینیو این یک انتخاب متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لایو اسکو از مورینیو سوال کرد که بهترین بازیکن به نظر او لیونل مسی است یا کریستیانو رونالدو؟ او پاسخ داد: "رونالدو، مریخی! اگر ما در مورد استعداد و مهارت کامل صحبت می‌کنیم، هیچ کس از رونالدو [نازاریو]پیشی نمی‌گیرد. وقتی او با بابی رابرسون در بارسلونا بود، فهمیدم که او بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام. مصدومیت دوران حرفه‌ای را کشت که واقعا غیرقابل مهار بود، اما استعدادی که آن پسر ۱۹ ساله داشت چیزی باورنکردنی بود. "

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران ژوزه مورینیو لیونل مسی کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد

او می‌گوید: سفیدی دور مو‌های من به خاطر لاسانا دیارا و مدیر برنامه‌اش است. اگر دیارا در یک بازی که از اول فیکس بود عملکرد خوبی داشت، فردایش مدیر برنامه او ترتیب یک جلسه برای افزایش حقوقش را می‌داد و در مقابل اگر هم در یک بازی نیمکت‌نشین می‌شد، فردایش ترتیب یک جلسه برای خروج لاسانا را می‌داد.

منبع: برترین ها 

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت