Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:04:08 GMT

ماجرای عنایت حضرت زهرا(س) به مردم نجف در زمان شیوع وبا

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۴۸۲۶

ماجرای عنایت حضرت زهرا(س) به مردم نجف در زمان شیوع وبا

‍‍‍‍‍‍

محمود کریمی شب گذشته شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی شب‌های ماه رمضان در حرم امام رضا(ع) به بیان ماجرای عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به شیعیان شهر نجف در دوران شیوع بیماری وبا اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم مناجات‌خوانی شب‌های ماه رمضان در حرم امام رضا (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مدیحه‌سرایی محمود کریمی مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام برگزار و از شبکه دو سیما پخش زنده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، محمود کریمی شب گذشته شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در دومین شب از این مراسم به بیان ماجرای عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به شیعیان شهر نجف در دوران شیوع بیماری وبا اشاره کرد.

فیلم سخنان این مداح اهل بیت (ع) را اینجا ببینید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان حضرت زهرا وبا محمود کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کار‌های مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز /۱۳ اردیبهشت/ در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین برگزار شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برپا خواهد بود که ویژه برنامه‌ای شاد و متنوع فرهنگی و هنری نیز در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در برگزار خواهد شد.

خزائلی گفت: این جشنواره نیز از امروز تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا دایر شده و در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده است، ویژه برنامه آن نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران رو به رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این ۲ رویداد انجام شده، شاهد حضور گسترده علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال