Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فریمان گفت: بارندگی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۲۱ میلیارد ریال به راه‌های روستایی، تاسیسات و محصولات کشاورزی این شهرستان خسارت زد.

عباسعلی صفایی روز یکشنبه افزود: براثر بارش‌های یاد شده ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به راه‌های ۲۷ روستا در ۲ بخش مرکزی و قلندرآباد این شهرستان خسارت وارد شد که این تاسیسات در بارش‌های فروردین ماه نیز آسیب دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راه‌های این روستاها نیازمند احداث پل‌های بزرگ است تا در زمان سیلاب دچار تخریب و آبگرفتگی نشود اما به دلیل نبود اعتبار کافی تاکنون پل‌های یاد شده در این مسیر احداث نشده لذا با بارش‌های فصلی راه‌های روستایی شهرستان با وجود آب نماها و پل‌های کوچک مسدود شده و دچار خسارت می‌شود.

وی گفت: علاوه بر تخریب ۲ رشته قنات در روستاهای حصار سرخ بخش مرکزی و نی‌زار بخش قلندرآباد، بارش تگرگ به محصولات کشاورزی شهرستان نیز آسیب رساند که در مجموع خسارت وارده شش میلیارد ریال برآورد شده است.

فرماندار فریمان افزود: تخریب دیوارهای فرسوده منازل روستایی و آب افتادگی در برخی واحدهای مسکونی، آسیب به دیواره‌های ساحلی رودخانه‌ها و همچنین تخریب دیوار یک واحد صنعتی نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

وی ادامه داد: بارندگی در فریمان از ابتدای سال زراعی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال زراعی گذشته ۷۰ میلیمتر و در مقایسه با دوره زمانی بلند مدت ۱۵۰ میلیمتر بیشتر بوده است.

وی گفت: طی روزهای جمعه و شنبه در شهرستان فریمان نزدیک به ۴۰ میلیمتر باران باریده است که این میزان بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بیشترین میزان بارندگی در استان طی فعالیت سامانه بارشی بوده است.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری فریمان متشکل از ۲ بخش مرکزی و قلندرآباد در ۷۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو استان کرمانشاه، بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد.

بارش تگرگ در ساعات گذشته برخی محصولات باغی شهرستان پاوه را از بین برد و معابر روستایی را دچار خسارت کرد.

گفتنی است در پی بارش تگرگ تردد در برخی محورهای روستایی به سختی انجام می‌شد.

کد خبر 6098817

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد