Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@13:21:33 GMT

نیروی زمینی سپاه اولین مشتری پهپاد «فطرس»

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۵۱۳۱

نیروی زمینی سپاه اولین مشتری پهپاد «فطرس»

سرهنگ اکبر کریم‌لو فرمانده یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه در گفتگو با تسنیم، از بکارگیری پهپاد فطرس در آینده نزدیک در این نیرو خبر داد و گفت: درخصوص این پرنده، تعامل جدی و خوبی با وزارت دفاع داریم و چندین جلسه کارشناسی نیز با آنها داشته‌ایم و درباره امکانات و الزامات آن نیز صحبت‌های تخصصی زیادی شده است تا ان‌شاءالله این پرنده بتواند در مجموعه پهپاد نیرو عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با جدیت در حال گذراندن آیتم‌ها و پارامترهای مختلف پهپاد فطرس هستیم و بعد از نهایی شدن نسبت به بکارگیری آن در مناطق ماموریتی اقدام خواهد شد.

 


پهپاد فطرس

وی همچنین درباره ارتقا پهپاد مهاجر 6 نیز اظهار داشت: مهاجر6 یکی از بهترین پهپادهای ساخت وزارت دفاع است که اغلب استانداردهای جهانی را داراست و با ورود آن در فرماندهی پهپاد نیروی زمینی سپاه تحولات اساسی ایجاد شد. مداومت پروازی ما به صورت چشمگیری بالا رفته است و حضور ما در مناطق عملیاتی  برای رصد افزایش فوق العاده ای یافته و کار رزمی با این پرنده شروع گردید که ضربات خوبی هم بر دشمن وارد کردیم.


پهپاد مهاجر 6

سرهنگ کریم‌لو ادامه داد: این پرنده برای اولین بار در مناطق جغرافیایی شمالغرب و جنوب شرق به پرواز در آمد و در این جغرافیا مشکلاتی هم داشت که به همت و تلاش برادران وزارت دفاع این مشکلات یکی پس از دیگری حل شد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک (احتمالا خرداد ماه سال 99) بحث نشست و برخاست خودکار این پرنده نیز عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: برای تقویت موتور پرنده نیز با برادران دانشگاه امام حسین(ع) صحبت کردیم تا بتوانیم از موتورهایی که آنها در حال طراحی و تولید دارند استفاده کنیم که ان‌شاءالله قرار است تست آن در تابستان انجام شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آماده باش ارتش در مرز ایران و افغانستان /جزئیات مهم از انسداد مرزهای شرقی کشور
  • انسداد مرزهای شرقی غرور مردم و کشور را به دنبال دارد
  • اهدای نشان افتخار به ۶ شهید فداکار ارتش در مشهد
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • خراسان شمالی میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • ۵ نیروی هوایی برتر جهان در سال ۲۰۲۴؛ از تفنگداران دریایی آمریکا تا نیروی هوایی روسیه (+عکس)
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان