Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:26:08 GMT

تولید ۶۰۰ هزار ماسک به همت ستاد مردمی کرونا در همدان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۵۲۳۶

تولید ۶۰۰ هزار ماسک به همت ستاد مردمی کرونا در همدان

زبرجدی گفت: توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده ، دوخت اقلامی مانند ماسک، کاور، گان مورد استفاده در قرنطینه با کمک افرادی که کارگاه‌های خود را در اختیار ستاد گذاشته‌اند در حال انجام است.

«علی زبرجدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بیش از یک هزار نفر بصورت جهادی در 50 کارگاه در سراسر استان همدان در حال دوخت وسایل مورد نیاز بیمارستان های استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونای استان همدان افزود:  تا کنون 2 هزار لباس بیمارستانی، 1300 دست کاور و 700 گان مخصوص قرنطینه کرونایی بین بیمارستان بعثت همدان و مسئولان علوم پزشکی توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا، بیش از 600 هزار ماسک و حدود 7 هزار گان و کاور بیمارستانی در بیش از 50 کارگاه زیرنظر ستاد مردمی مقابله با کرونا تولید و بین نیازمندان وکادر درمانی توزیع شده است .

 

زبرجدی ادامه داد: تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده از دیگر فعالیت‌های ستاد است و اقلامی مانند ماسک، کاور، گان مورد استفاده در قرنطینه و کاور مخصوص تدفین میت با کمک افرادی که کارگاه‌های خود را در اختیار ستاد گذاشته‌اند و با همکاری معاونت غذا و دارو در حال انجام است.

 

وی به عملیات خیریه ستاد اشاره کرد و گفت: افراد نیازمند توسط این ستاد شناسایی شده‌اند و مردم و خیرین اگر علاقمند به کمک باشند ستاد مردمی مبارزه با کرونا پذیرای کمک‌های آن‌ها خواهد بود همچنین از رسانه‌ها می‌خواهیم به منظور اطلاع رسانی صحیح در قرارگاه رسانه‌ای ستاد ما  را یاری برسانند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبیر ستاد مردمی ویروس کرونا استان همدان ستاد مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی صبح سه شنبه در هشتمین همایش سراسری نشست مشترک مدیران سازمان فنی و حرفه‌ای کشور که در استان کردستان برگزار شد، به ظرفیت های بالای استان کردستان اشاره و اظهار کرد: کردستان سرزمین استعدادهای درخشان در حوزه‌های مختلف خدادادی و به ویژه نیروی انسانی است.

وی به اهمیت توجه مطالبات مردم کردستان اشاره کرد وافزود: مطالبات استان کردستان از دولت زیاد است که خوشبختانه بخشی از این مطالبات در این دولت به بهره‌برداری رسیده است و این امر باید به خوبی منعکس شود.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد: ظرفیت های مهم استان کردستان باید به صورت ویژه در رسانه ملی منعکس شود.

بیش از ۴ هزار کارگاه و واحد آموزشی در سازمان فنی و حرفه ای وجود دارد

وی به تعداد واحد و کارگاه های سازمان فنی و حرفه ای اشاره کرد و ابراز داشت: سازمان فنی حرفه‌ای کشور دارای ۴ هزار و ۱۶۲ کارگاه و واحد آموزشی، ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد در کشور دارد.

عظیمی به لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی تاکید کرد و گفت: این اقدام با هدف تربیت نیروی متخصص برای تولید از نیازهای اساسی کشور است.

وی ادامه داد: ارتقاء این مراکز و آموزش و سنجش صلاحیت از جمله اولویت های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور طی امسال است.

وی از وجود ۴۰ هزار مربی و ۸ هزار کارگاه در بخش دولتی در کشور خبر داد و بیان کرد: این مهم نشان از تأثیر گذاری و اهمیت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در امر تولید و مهارت دارد.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر اینکه استان کردستان باید عزم جدی تری برای مهارت آموزی داشته باشد گفت: تحقق شعار سال یکی از مهمترین راهکارهای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال است.

وی اضافه کرد: جهش تولید با مشارکت مردم یک انتخاب راهبردی و خادمان کشور باید به برخی موضوعات با نگاه ویژه تری بنگرند.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مسئله اصلی کشور است و دشمن همواره در حوزه هدف گذاری می‌کند، دولت باید با کار جهادی در حوزه تولید و با نگاه جهشی به تحقق شعار سال کمک کند.

کد خبر 6092953

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی