Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل خودش را فرد آرامی توصیف می‌کند ولی این به معنی آن نیست که چیزهایی برای گفتن ندارد. 

طرفداری- رافائل داسیلوا که عضوی از آخرین تیم منچستریونایتد که در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسید محسوب می‌شود، حالا در لیون فرانسه همچنان پیگیر نتایج تیم پیشین خودش است. 

به گزارش ESPN، از آن زمان تا کنون منچسترسیتی و لیورپول از یونایتد جلو زده‌اند و مدافع راست سابق شیاطین سرخ اعتقاد دارد علت اصلی این اتفاق اشتباهاتی است که در دوران پس از سر الکس فرگوسن اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازگشت تیم به روند قبلی خیلی طول کشیده است. حالا هفت سال (از آخرین قهرمانی در لیگ) می‌گذرد. برخی جاها اشتباه کردیم. شروع کردیم به جذب بازیکنان گران قیمت و پرداخت مبالغ بالا به آن‌ها. من با این نگاه موافق نیستم. صرفا این که بازیکنی 150 میلیون پوند قیمت دارد، او را به بازیکنی خوب برای تیم تبدیل نمی‌کند. همه چیز به شخصیت آن بازیکن بستگی دارد. 

از زمان بازنشستگی فرگوسن در سال 2013، نه آنخل دی ماریا و نه روملو لوکاکو و پل پوگبا نتوانستند یونایتد را به عرش برگردانند. رافائل تفاوت در رویکردها را عاملی موثر ارزیابی می‌کند. 

فکر می‌کنم اشتباه ما همین بود که فقط به بازیکن خریدن رو آوردیم. به نظرم باید یک رویکرد تلفیقی به کار گرفت. باید بازیکنان گران قیمت خرید ولی نه این که کل تیم این طور باشد. من هم یک هوادار هستم و می‌دانم آن‌ها خواستار بهترین بازیکنان هستند ولی اول باید ببینیم آیا فلانی بهترین بازیکن برای منچستریونایتد است و آیا جواب خواهد داد. آن‌ها باید سراغ بازیکنانی بروند که خواستار بازی کردن برای منچستریونایتد هستند نه این که فقط دنبال پول باشند. به چیچاریتو نگاه کنید؛ چقدر سخت برای یونایتد تلاش می‌کرد؟ او می‌خواست بازی کند. یونایتد چقدر برای جذب او پرداخت کرد؟ نه چندان زیاد. باید هوشمندانه عمل کرد.  

رافائل که متوجه پیشرفت تیم تحت هدایت اوله گونار سولسشر شده است، همچنین به خریدهای احتمالی تیم در بازار نقل و انتقالات پرداخت.

 هری کین گلزن بزرگی است و جیدون سانچو خیلی خوب است. اما اول باید شخصیت آن‌ها را بررسی کرد و این که هدف‌شان از آمدن به یونایتد بازی کردن برای این تیم است یا پول. ما اشتباهاتی داشتیم و من امیدوارم به زودی روی دور بیافتیم. در منچستر فعلی، شباهت بیشتری با تیم‌های قدیم می‌بینم و فکر می‌کنم تیم به زودی به جایی برگردد که به آن تعلق دارد. اوله را دوست دارم و با وجود تمامی اقداماتی که لازم است صورت بگیرد، به نظرم در مسیر درستی قرار دارد. او عاشق منچستریونایتد است و هر کاری از دستش بر می‌آید برای کمک به باشگاه انجام خواهد داد. او منچستریونایتد را نسبت به خودش در اولویت قرار می‌دهد. 

او که تا سال 2015 در اولدترافورد حضور داشت، کمی هم در مورد دوران پسا فرگوسن صحبت کرد.

جدایی سر الکس برای همه شوکه کننده بود. برای خودش خوب بود چون با جلو زدن از لیورپول رفت ولی من دوست داشتم سه-چهار سال دیگر بماند. پس از آن اتفاقات زیادی افتاد. او سال‌ها در یک ساختار مشخص کار کرده بود. پر کردن جای او پس از 27 سال مأموریت سختی بود... فرگوسن پدر فوتبالی من است. 

یادم می‌آید یکبار از مسابقات سوارکاری خوشم آمد. ما راهی یک مسابقه‌ سوارکاری در لیورپول شدیم. روز بعد که رییس از این ماجرا با خبر شد، من و برادرم را به دفترش فرا خواند و گفت: «من می‌دانم به تماشای مسابقه سوارکاری رفتید، خودتان می‌دانید کجا رفتید؟» جواب دادیم: «در لیورپول بود» و او گفت: «مراقب جاهایی که می‌روید باشید.» ما کارهای احمقانه زیادی انجام ندادیم ولی او می‌خواست مراقب اعمال‌مان و جاهایی که می‌رویم باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد