Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: با توجه به امکان آلوده شدن افراد در مسیر پخت و توزیع غذای گرم به‌ عنوان افطار یا سحر در هیئت‌های مذهبی و مساجد امکان توزیع آن وجود ندارد و خیرین و بانیان این‌گونه مراسم‌ها مواد اولیه را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از فعال شدن ستاد همیاری اجتماعی شهرستان نیز خبر داد و افزود: با فعال شدن ستاد همیاری اجتماعی این شهرستان با همکاری کانون‌های سلامت و مراکز خیری امکان جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی مؤسسات خیری فراهم‌شده و این کمک‌ها با رعایت کرامت انسانی به دست افراد نیازمند می‌رسد.

نوکار با گلایه از کم‌توجهی تعداد محدودی از واحد‌های صنعتی در شهرستان به اجرای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی در چند روز گذشته خواستار نظارت بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط شد.

او ادامه داد: ضروری است صنعت معدن و تجارت بازدید‌های دوره‌ای از مراکز صنعتی شهرستان را در دستور کار خود قرار داده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز به‌خصوص مراکزی که بالای بیست نفر در آن مشغول به کار هستند را بررسی و گزارش آن را به ستاد ارائه کنند.

فرماندار تصریح کرد: همکاری مردم شهرستان در اجرای مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مطلوب بوده است و امیدواریم همچنان تا نابودی این بیماری در رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی (هوشمند) همراه و همگام با مسئولان مربوطه باشند.

علیرضا نوکار افزود: در چند روز گذشته آمار افراد مبتلابه این ویروس در شهرستان افزایشی نداشته و شهرستان تفت یکی از پاک‌ترین شهرستان‌ها در استان درزمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

او گفت: نقش مردم و ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا چشم‌گیر بوده و همیشه مصوبات ستاد شهرستانی از مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا یک گام جلوتر بوده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان کمک به نیازمندان ویروس کرونا مصوبات ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد