Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی،مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: شهید مطهری جامعه را با رفتار، گفتار، کردار و قلم خود به سمت نور هدایت می‌کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم در چند جا به بحث تعیلم و تربیت به صورت ویژه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعلیم دهنده خداوند متعال است و پیامبران و اولیای الهی نقش مربیگری جامعه را برعهده داشته و بشریت را هدایت می‌کنند.   این مسئول خاطرنشان کرد: پیامبران و اولیای الهی برای تربیت انسان برگزیده شده و در زمینه تزکیه و تعلیم و تربیت انسان‌ها در طول تاریخ تلاش کرده‌اند.   مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: تزکیه زمانی شکل می‌گیرد که رذیله‌ای در جامعه وجود داشته باشد که نقش مربیان و تعلیم دهندگان برچیدن این رذایل اخلاقی از جامعه است.   حجت‌الاسلام بیگدلی قلم را نیز موجب تزکیه عنوان کرد و گفت: در جایگاه قلم همین بس که خداوند متعال در قرآن کریم به آن قسم یاد می‌کند.   وی یادآور شد: علمی که قلم ترویج می‌کند موجب می‌شود تا جهالت را از بین رفته و حقیقت را آشکار شود، خداوند متعال انسان را از ظلمت‌ها به نور و شیطان از جامعه بشری را از نور به ظلمت راهنمای می‌کند.   این مسئول با اشاره به ایام شهادت شهید مطهری و هفته عقدیتی سپاه، یادآور شد: همه این ویژگی‌هایی که در یک مربی در قرآن کریم یاد شده است در شهید مطهری وجود داشت چرا که وی جامعه را با رفتار،گفتار،کردار و قلم خود به سمت نور هدایت می‌کرد.   مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کتاب‌های شهید مطهری برای همه زمان‌ها قابل استفاده است،افزود: باید روش زندگی و کتاب‌های شهید مطهری به همه نسل‌های جامعه معرفی شود.   حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه پایه، اساس و ریشه نهاد پاسداران انقلاب اسلامی در اعتقادات است،ادامه داد: فرق این نهاد با سایر نهادها تربیت نیروهای اعتقادی است و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه به منظور ترویج و اجرایی کردن دستورات و فرامین الهی و تربیت نیروهای در طراز انقلاب اسلامی تشکیل شده است.   وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی سپاه برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به شیوع بیماری برنامه‌های امسال به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.   این مسئول از معرفی و تبلیغ آثار شهید مطهری در قالب فیلم و کلیپ در فضای مجازی خبرداد و گفت: همچنین این آثار در سایت‌های سراج،مصباح و سفیر نیز بارگزاری می‌شود.   مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری و برگزاری مسابقه مقاله نویسی ،شعر و داستان به مناسبت هفته عقیدتی سپاه خبرداد و گفت: تکریم و تجلیل از برترین‌های آموزش عقیدتی، تجلیل از اساتید و مربیان برتر استان، فرمانده و مربی موفق و برتر و مدیران عقدیتی مراکز آموزشی و تکریم فراگیران برتر از برنامه‌های این هفته است.   حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به تجلیل از هادیان سیاسی به مناسبت هفته عقیدتی و سرکشی از اساتید، مربیان و مدیران و تقدیر از برترین‌های آموزش،گفت: از افرادی که در زمینه‌های مختلف کمک،همراه و پشتیبان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوده‌اند، تقدیر می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خداوند متعال استان زنجان حجت الاسلام شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی ظهر امروز پنجشنبه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری از برجسته ترین شهدا است‌.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به آموخت و پیام وی به سپاه این است که رشد ترقی داشته باشد چرا که نسبت به سایر ارگان‌های نظامی مستثنی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه در همه مخاطرات و مسائل نقش آفرینی می‌کند، عنوان کرد: تقارن هفته عقیدتی سیاسی و روز شهادت شهید مطهری به این معناست که سپاه دارای دو بال علم و ایمان است.

وی اذعان کرد: نباید بصیرت و درک انسان محدود شود و باید نسبت به علم آموزی اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: وعده صادق عملیاتی است که بسیاری از ابعاد آن آشکار نشده و آن شبیه به واقعه تسخیر لانه جاسوس می‌باشد که سدی را شکست.

کد خبر 6095222

دیگر خبرها

  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • تجلیل ازمربیان برتر پادگان حر سپاه در خوی
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد