Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه میدان دام ماهیدشت تعطیل نمی‌شود، گفت: نظارت‌ها را در بحث ضدعفونی مداوم این محل بیشتر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: متقاضیان وام یک‌میلیونی که اشتباها وارد سایت هدفمندی یارانه شدند و گزینه اهدای یارانه را زده‌اند، نگران قطع یارانه نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به این افراد، گفت: نیاز به مراجعه حضوری به فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست، سازمان هدفمند یارانه‌ها و وزارت تعاون طی اطلاعیه اعلام کرده یارانه این افراد همچنان برقرار و پرداخت می‌شود.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: اگر چنانچه برای افرادی یارانه واریز نشد با مراجعه سایت ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها اعتراض خود را ثبت و با اعلام شماره تلفنی نتیجه اعتراض به آن‌ها پیامک می‌شود.

وی تصریح کرد:کسانی که هم قصد جدا کردن یارانه خانوار را دارند مانند خانواده‌های زندانی، خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها متواری است یا به هر دلیلی به دفتری که در محل ساختمان بخشداری مرکزی است مراجعه کنند تا با راهنمایی همکاران در آن دفتر و همکاری پلیس‌+ 10 کار آن‌ها انجام شود.

رنجبر در توضیح تمهیدات لازم برای ماه رمضان، گفت: اغذیه‌فروشی‌ها، سالن‌های غذاخوری و آبمیوه فروشی‌ها براساس دستورالعمل پلیس اماکن تعطیل است، جزء در مواردی که اداره اماکن به دلایلی به برخی از غذاخوری‌ها (به خاطر مسافرها) مجوز فعالیت را داده است.

وی تصریح کرد: فرمانداری تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند مجوز فعالیتی را به آبمیوه‌فروشی‌ها و یا ساندویچی‌های سطح شهر بدهد این امر براساس یک سیستم برنامه‌ریزی و دستورالعملی در سراسر کشور است.

این مسؤول در ارتباط با فعالیت مساجد نیز، گفت: مساجد فعال هستند برای پخش اذان، قرائت قرآن و برخی امورات مانعی ندارد، ولی فعلا اجتماع و فعالیت جمعی ندارند چون خطر انتقال این ویروس در اجتماعات است.

وی تصریح کرد: تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، آنچه که فعلا در این زمینه مطرح است اجتناب از تشکیل اجتماعات است.

رنجبر در توضیح طرح فاصله‌گذاری هوشمند، افزود: به لحاظ اینکه در شرایط سخت اقتصادی هستیم و با توجه به تحریم‌های ظالمانه که دشمن علیه ملت بزرگ ایران اعمال کرده فعالیت کسبه با ریسک متوسط و کم‌ریسک در قالب این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مختص هر صنف آغاز شده است.

وی به تجمعات خیلی زیاد میدان دام ماهیدشت کرمانشاه اشاره و بیان کرد: نمی‌توانیم میدان دام را تعطیل کنیم به خاطر اینکه روی قیمت گوشت تاثیر می‌گذارد، باید با در نظر داشتن شرایط اقتصادی تعادل بازار را حفظ کنیم، چون دام تامینی کشتارگاه از همین میدان دام است و براساس شواهد ضدعفونی این محل انجام می‌شود اما نظارت‌ها را در بحث ضدعفونی مداوم آن بیشتر می‌کنیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه یارانه رفاه اجتماعی هدفمندسازی یارانه ها فرماندار کرمانشاه رنجبر میدان دام ضدعفونی میدان دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات