Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس جمهور گفت: تصمیم گرفتیم که بر روی استفاده از ماسک و دستکش تأکید داشته باشیم که وزارت کشور، روز آن را اعلام خواهد کرد که از چه روزی استفاده از ماسک و دستکش در مترو و اتوبوس الزامی می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز پیرامون بحث استفاده مردم از مترو و اتوبوس نیز صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً فاصله هایی که گفته می شود که بیش از یک متر باید باشد در مواقع شلوغی مراعات نمی شود. 

 

وی افوزد: تصمیم گرفتیم که بر روی استفاده از ماسک و دستکش تأکید داشته باشیم که وزارت کشور، روز آن را اعلام خواهد کرد که از چه روزی استفاده از ماسک و دستکش در مترو و اتوبوس الزامی می شود.  ان شاءالله هم مردم مراعات کنند و هم صنعت، معدن و تجارت برای اضافه کردن تولید ماسک تلاش کند و هم کارگاه ها و نیروهای مسلح. به حمدالله شرایط ما هم شرایط بدی نیست. 

رئیس جمهور در بخشی دیگر گفت: نکته دیگر اینکه در مورد پاساژها گفته بودیم ساعت ۱۸ بسته می‌شود. در مناطق گرمسیر شرایط به گونه ای است که عمدتا پاساژها از ساعت ۴ بعد از ظهر باز می‌شوند و برای اینکه آنها در مضیقه قرار نگیرند بنا شد استاندارها بتوانند تا ساعت ۲۰، این زمان را افزایش دهند. چند مورد اقتصادی هم مربوط به شرکت‌ها و مجامع آنها بود که تصمیم گیری شد و به آنها مهلتی داده شد که تا پایان تیر ماه بتوانند مجامع خود را برگزار کنند.

وی گفت: برای مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نیز تصمیماتی گرفته شد و انقضاء آنها از یک اردیبهشت به ۳۱ تیرماه تمدید شد. مورد دیگر اینکه قرار شد در مورد فعالیت‌های الکترونیکی و شبهاتی که در این زمینه وجود دارد، در جلسه بعد مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد استفاده از ماسک و دستکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • مآخذ مالیات برعایدی سرمایه در ایران برعکس دنیاست