Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:35:38 GMT

نرم افزار کاربردی تلفن همراه اروندیار رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۵۹۷۶

نرم افزار کاربردی تلفن همراه اروندیار رونمایی شد

به گزارش ایرنا کمال رضایی یکشنبه اظهار داشت: این نرم افزار کاربردی به منظور دریافت هر چه سریع تر و یکپارچه خدمات الکترونیک در منطقه آزاد اروند، خدمات گردشگری، خدمات سرمایه گذاری و همچنین ارسال گزارش‌های مردمی در حوزه بازرسی طراحی و پیاده سازی شده است.

وی افزود: امکان ثبت الکترونیکی شکایت، پیشنهاد ، پیگیری درخواست، وضعیت پرونده در تمام مراحل کارشناسی، امکان ثبت شکایت به صورت صوتی و تصویری در بخش بازرسی این نرم افزار امکان‌پذیر است و به منظور آگاهی از وضعیت پرونده، پیامک‌های مرتبط به شخص شکایت کننده ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به اهمیت گسترش خدمات الکترونیک در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت: شهروندان منطقه آزاد اروند می‌توانند مشکلات خود را از طریق اپلیکشین اروندیار به مسوولان بازرسی سازمان منطقه آزاد اروند ارجاع دهند و بدون حضور فیزیکی با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از تجمع و رفت و آمد این امکان به وجود آمده تا پیشنهادات، شکایات و سوءجریان را گزارش کنند.

مدیر زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند افزود: امکان استفاده از خدمات الکترونیکی سازمان منطقه آزاد اروند در بخش‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری نیز در این نرم افزار کاربردی پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در بخش خدمات الکترونیک این نرم افزار امکان دسترسی به سامانه ثبت شرکت، صدور مجوز نقل و انتقال ملک، سامانه خودروهای پلاک اروند، سامانه جامع کسب و کار و سایر سامانه‌های سازمان فراهم است.

رضایی با اشاره به خدمات این نرم افزار کاربردی، گفت: نسخه یک این نرم افزار بر روی کلیه گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است و به زودی در فاز دوم نسخه جدید این نرم افزار برای پیگیری مکاتبات اداری با سازمان، صدور مجوزهای لازم برای فعالان اقتصادی نیز فعال سازی خواهد شد. 

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 
 این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

برچسب‌ها خرمشهر سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند نرم افزار آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر نرم افزار آبادان خرمشهر نرم افزار آبادان نرم افزار کاربردی سازمان منطقه آزاد منطقه آزاد اروند نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند