Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:34:22 GMT

تمهیدات ترافیکی ویژه ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۶۳۳۸

تمهیدات ترافیکی ویژه ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس راه انتظامی استان از تمهیدات ترافیکی ویژه ماه مبارک رمضان در محورهای مواصلاتی خبر داد

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفت و گو  با خبرنگار برنا ، اظهار داشت : با توجه به تجربیات سال های گذشته رانندگی در ماه مبارک رمضان با شرایط جسمی خاص روزه داران مستلزم رعایت نکات مهم و ضروری است.

 وی افزود : رانندگی در عصرهای ایام رمضان به دلیل خستگی و خواب آلودگی و ضعف و بی حالی بدن راننده ،مهمترین عاملی  است  که می تواند به طور مستقیم در تصادفات نقش داشته باشد ، پس ضرورت دارد راننده حتی المقدور در این شرایط جسمی در پشت وسیله نقلیه قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان ،یادآور شد: رانندگان روزه دار  سعی کنند برای رسیدن به منزل ، قبل از افطار از عجله و شتاب بی مورد در جاده ها خودداری کنند و کمبود وقت را با سرعت غیر مجاز جبران نکنند.

وی اضافه کرد : حفظ حرمت این ماه شریف و روزه داران عزیز بر همه اقشار مختلف جامعه واجب بوده و رانندگان ، مسافران و ... حق روزه خواری در ملاء عام و انظار عمومی را ندارند. 

همتی زاده ادامه داد : برابر قانون رسیدگی به تخلفات راهور در صورتی که  ماموران پلیس راه مشاهده کنند که  راننده ای درحین رانندگی در جاده و داخل  خودرو اقدام به روزه خواری (خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات) کرد، ضمن اعمال قانون با کد 2154 به مبلغ   200 هزار ریال ، وی را برابر ماده 638 قانون مجازات به علت رفتارهای هنجار شکنانه و تظاهر به عمل حرام ، تحویل مقامات ذیصلاح نمایند .

رئیس پلیس راه انتظامی استان به رانندگان ،توصیه کرد : در این ایام به جهت پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده ای از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا انشاالله شاهد حوادث تلخ تصادفات نباشیم .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان ایلام تمهیدات ترافیکی ماه رمضان ۹۹ پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی، گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا فراجا اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل "لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ"، گردانندگان، مدیران و اعضا 10 نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 9835 تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی 3842 فقره تارنمای مشکوک تعداد 1765 مورد مجرمانه مشاهده گردیده که از این تعداد 765 مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود گردیده و مابقی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از 91 درصد کماکان بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

هشدار پلیس فتا برای کلاهبرداری در عید فطر

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از این پلیس نسبت به پاکسازی و امن‌سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب که مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده است، بیان کرد: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌دستانه در خصوص اینگونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایتمدار ایرانی  شده قطعا در اولویت این پلیس است.

سردار مجید از هموطنان خواست: همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک، مجرمانه و یا هر گونه پیشنهاد و نظر از طریق شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس