Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد گفت: ایجاد زیرساخت لازم برای حضور بخش‌خصوصی و سرمایه گذاران جزو برنامه‌های محوری سال‌جاری است که تحقق آن موجب جهش تولید و اشتغال خواهد شد.

«سیدعلی عزالدینی» روز گذشته در جلسه بررسی وضعیت شهرک صنعتی مهریز در این شهرستان، افزود: برای تحقق اهداف باید بخش‌خصوصی همانند گذشته در کنار مسئولان برای اجرایی شدن برنامه‌های تولیدی و اشتغالزایی همراهی لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون در سطح استان در شهرک‌های صنعتی اقدام‌های مورد نیاز مناسبی برای حضور بخش‌خصوصی و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی انجام شده ولی برای رسیدن به اهداف به همکاری نیاز است.

این مسئول به اهمیت پیگیری جاده شهرک صنعتی مهریز و همچنین وجود زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری در این منطقه اشاره و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.

عزالدینی به نام‌گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید اشاره کرد و تحقق آن را جزو برنامه‌های مهمی دانست که در سایه همکاری می‌تواند به جهش تولید و اشتغال بیشتر بیانجامد.

«رضا زارعزاده» فرماندار مهریز نیز به وضعیت مناسب شهرک صنعتی مهریز و شرایط آن به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور اشاره کرد و خواستار حضور سرمایه‌گذاران شد.

این مسئول اظهار کرد: تمام زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در منطقه فراهم است و باید برای جهش تولید در سال‌جاری بیش از قبل اقدام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرك صنعتي مهريز سال جهش تولید بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است