Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@17:04:32 GMT

کارگران کارخانجات لرستان تجلیل شدند+عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۶۸۵۹

کارگران کارخانجات لرستان تجلیل شدند+عکس

به منظور تکریم و بزرگداشت مقام کارگر به نمایندگی از کارگران شرکت داروسازی دکتر جهانگیری، داروسازی خرمان و کارخانه گوهر شفا در شهرک صنعتی شماره ۱ خرم آباد تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، علی آشتاب، پیش از ظهر امروز در این مراسم ضمن تبریک هفته کار و کارگر؛ اظهارداشت: به منظور تکریم و بزرگداشت مقام کارگر با همراهی دبیر اجرایی خانه کارگر استان، مدیران شورای هماهنگی و فرماندهی بسیج کارگری استان از کارخانه های گوهر شفا، داروسازی خرمان و داروسازی دکتر جهانگیری بازدید و از کارگران زحمت کش و توانمند این کارخانجات به نمایندگی از کارگران استان تجلیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این بازدید را بررسی و مشکلات کاری کارگران دانست و گفت: در بازدید از کارخانه گوهر شفا دیدیم که با مدیریت پویا آقای ساکی مدیرعامل این کارخانه، حدود ۸۵ درصد از مددجویان بهزیستی جذب این کارخانه شدند که جامعه هدف وزارت تعاون و کار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی لرستان گفت: کارگران در این کارخانه ها مشکل مطالبات و بدهی معوق ندارند و این از نقاط قوت این کارخانه های تولیدی است و از همه مهمتر بخش زیادی از نیاز مردم که مبتلا به کرونا هستند توسط داروسازی دکتر جهانگیری و داروسازی خرمان تدمین می شود.

به گفته آشتاب این کارخانه ها در طول ایام کرونایی مواد ضدعفونی را تولید و بین جامع نظام سلامت استان توزیع کردند و در بخش تعاونی ها با تغییر خطوط بالغ بر ۳۵ هزار ماسک در روز تولید و بین داروخانه ها و مردم توزیع می شود.

وی بیان کرد: در هفته کار و کارگر علاوه بر زنگ کارگر، دیدار با خانواده شهدای کارگر، کارگران معلول و ورزشکاران کارگر را داریم که برای ورزشکاران کارگر در این راستا برنامه های ورزشی به شکل غیر تجمعی برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی لرستان گفت: امیدواریم هفته کار و کارگر فرصتی خوبی باشد تا بتوانیم کارگر و جامعه کارگری را بخوبی معرفی و شأن و منزلت آنها را حفظ کنیم، به امید اینکه با تولید پویا کارگران زندگی رو به رشدی داشته باشند.

وی با اشاره به تعطیلی واحدهای نیمه کاره،گفت: با هماهنگی مدیریت ارشد استان و دستگاه های اجرایی واحدهای که قابلیت احیا را دارند و از لحاظ توجیه فنی، مالی و اقتصادی شرایط لازم را داشته باشند کمک خواهیم کرد به چرخه تولید بازگردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی مصطفی مهرافروز شهردار رضویه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز کارگر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران شهرداری رضویه از کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری تجلیل شد.

شهردار رضویه افزود: در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری که چهل نفر حضور داشتند، یک بسته معیشتی شامل روغن، برنج و حبوبات به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان اهدا گردید. 

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام امجدی زاده امام جمعه رضویه، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شریف رضویه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار رضویه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • تجلیل از کارگران شهرضایی
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه