Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای طرح‌های توریستی تفریحی در مناطق نمونه گردشگری خبر داد و گفت: ساحل زیبا و بکر خلیج فارس در استان بوشهر ظرفیت‌های تفریحی توریستی را فراهم کرده و آینده صنعت توریست با اقدامات در حال انجام است. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهرداد ستوده ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مناطق نمونه گردشگردی استان بوشهر با اشاره به  مشکلات اقتصادی در جامعه اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال دولت با مشکلات اقتصادی مواجه است سیاست حوزه عمرانی استانداری بوشهر بر این است که امسال تکیه اصلی به بخش خصوصی و فعالیت این حوزه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توجه به حوزه‌های مغفول مانده  اقتصادی و عمرانی گفت:در 2 سال گذشته به حوزه مناطق گردشگری و ایجاد فضاهای تفریحی توریستی استان بوشهر توجه ویژه‌ای شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر به مناطق گردشگری استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: مناطق نمونه گردشگری که در قالب منطقه و دهکده‌های گردشگری تدوین شده و دارای مصوبه دولت و قدمت یک دهه است محدوده و مساحت آنها مشخص نشده بود.

ستوده با بیان اینکه ضمن توجه به حل مشکلات بحران ویروس کرونا و حوزه فعالیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سعی شد از مناطق نمونه گردشگری غافل نشویم تاکید کرد: تلاش شده با همکاری دستگاه‌های ذیربط محدوده و مساحت مناطق نمونه گردشگری مانند منطقه گردشگری دل‌آرام که دارای مصوبه دولت است  مشخص شود.

وی با بیان اینکه اراضی دولتی اطراف مناطق نمونه گردشگری دارای کاربری تفریحی و توریستی می‌شوند گفت: ان‌شاالله هر چه سریعتر فراخوان جذب سرمایه‌گذار در مناطق نمونه و دهکده‌های گردشگری استان بوشهر منتشر می‌شود.

ستوده، با دعوت از مردم استان بوشهر به سرمایه گذاری در مناطق گردشگری خاطرنشان کرد:اولویت ما همکاری شرکت‌ها و افراد بومی مناطق گردشگری در امر سرمایه گذاری است  و دراین راستا از افرادیکه تمکن مالی و تمایل به سرمایه گذاری در مناطق گردشگری دارند در خواست می‌شود در فراخوان شرکت و  با خلاقیت زمینه رشد و توسعه مناطق نمونه گردشگری را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه با فعال شدن مناطق نمونه گردشگری استان بوشهر زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود گفت: با فعال شدن مناطق نمونه گردشگری، بیش از پیش استان به ویژه بنادر استان بوشهر به عنوان مقصد اصلی گردشگران معرفی می‌شود و به عنوان مرکز تفریحی و تجاری در کشور مورد توجه قرار می‌گیرد.

طرح گردشگری لیان بوشهر، بزرگترین و زیباترین پارک خلیج فارس در دهه فجر افتتاح می‌شود + تصاویر بهار 98| گردشگری دریایی در بوشهر به روایت تصویر طرح‌های گردشگری در بافت تاریخی بوشهر اجرا می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر طبیعت استان را ویژه و با قابلیت‌های مهم تفریحی توریستی دانست و بیان کرد: ساحل زیبا و بکر خلیج فارس در استان بوشهر ظرفیت‌های مهم و ویژه‌ای در عرصه تفریحی توریستی را فراهم کرده و آینده صنعت توریست با اقدامات در حال انجام، روشن است.

وی افزود: بر اساس ظرفیت‌های موجود طرح‌های توریستی تفریحی در مناطق نمونه گردشگری استان بوشهر اجرا می‌شود.

ستوده همکاری کارشناسان و متخصصان برای ارائه نقطه نظرات در  امور صنعت توریست استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: لازم است  مردم از نقطه نظرات خود در خصوص این صنعت ما را محروم نکنند چرا که اعتقاد داریم با همفکری مردم، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان حوزه گردشگری و زیست محیطی، می‌توان بهترین نتایج کسب کرد.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری استان بوشهر مناطق نمونه گردشگری تفریحی توریستی مناطق نمونه مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»