Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@23:11:50 GMT

نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال 1399

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۶۹۷۴

نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال 1399

«بسته سیاستی نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال 1398 و نحوه رفع تعهدات ارز صادراتی سال 1397 صادرکنندگان» برای سال 1399 تمدید شد، به طوری که نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات سال 1399، همانند سال 1398 و نحوه رفع تعهد ارزی سال 1398، با رعایت شرایط اعلامی برای سال 1397 خواهد بود.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، پیرو اطلاعیه 1398.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

03.01 و به دنبال الزام صادرکنندگان از روز 22 فروردین 1397 به بازگشت ارز حاصل از صادرات خود به چرخه اقتصادی کشور، به اطلاع می‌رساند مطابق با تصمیمات کمیته موضوع ماده «2» مصوبات چهاردهمین جلسه «شورای عالی هماهنگی اقتصادی» ابلاغی طی نامه شماره 97405 مورخ 1397.07.23«بسته سیاستی نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال 1398 و نحوه رفع تعهدات ارز صادراتی سال 1397 صادرکنندگان» برای سال 1399 تمدید شده است، به طوری که نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات سال 1399، همانند سال 1398 و نحوه رفع تعهد ارزی سال 1398 با رعایت شرایط اعلامی برای سال 1397 خواهد بود.

همچنین صادرکنندگان به منظور بهره‌مندی از هرگونه نرخ صفر و معافیت‌های مالیاتی و نیز استرداد مالیات و عوارض موضوع ماده (13) قانون مالیات بر ارزش افزوده، تا پایان تیرماه سال 1399 مهلت دارند نسبت به ایفای تعهدات ارزی صادراتی سال 1398 خود اقدام کنند.

خاطر نشان می شود، تمام صادرکنندگان کالا و خدمات می بایست مطابق با مصوبات هیأت وزیران و شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارز حاصل از صادرات خود را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مالیات مالیات پول نیوز ارز حاصل از صادرات بانک مرکزی صادرات نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات سال 1398 و نحوه رفع برای سال سال 1399 سال 1397

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم

آنژیوگرافی مغزی یک آزمایش تشخیصی است که در آن از اشعه ایکس استفاده می‌کنند. آنژیوگرافی مغزی می‌تواند به پزشک کمک کند تا به بررسی انسداد یا سایر اختلالات در رگ‌های خونی سر و گردن بیمار بپردازد. انسداد یا ناهنجاری در مغز می‌تواند منجر به سکته مغزی یا خون‌ریزی در مغز شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • نحوه عمل لازک چشم + فیلم
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • کتاب عکس «نزدیک تر» حاصل سفر به ۵ قاره جهان است
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد