Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به منظور ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری پرسنل ،کلیه احکام کارگزینی کارگران و کارمندان در کمیته ویژه ای مورد بازنگری و ارتقاء قرار گرفته و در سال جدید اعمال  و اقدام خواهد گردید.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛  مهندس ایمان غنی زاده سرپرست این شرکت با عنوان این مطلب افزود: به منظور ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری  پرسنل خدوم شرکت به استناد قانون کار ، کلیه احکام کارگزینی کارگران و کارمندان در کمیته ویژه ای مورد بازنگری و ارتقاء قرار گرفته و با اولویت نسبت به همکارانی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند در سال جدید اعمال  و اقدام خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 غنی زاده در ادامه تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، افزایش رفاه و انگیزه در بین کارکنان و یکسان سازی مشاغل و برخورداری تمامی پرسنل از مزایای طرح طبقه بندی می باشد تا همکاران در ازای وظایف محوله و سهمی که در توسعه شرکت دارند به آنها پرداختی صورت پذیرفته و با افزایش سطح مهارت و تحصیلات از طریق نظام ترفیع و ارتقاء شغلی گام موثری در ارتقاء کمی و کیفی شرکت برداشته شود.

وی افزود: به زودی به منظور شفاف سازی احکام صادره و سهولت و سرعت بخشیدن به امور، بهبود فرایندهای کاری، صرفه جویی در وقت و هزینه "سامانه مشاهده احکام کارگزینی راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته و حقوق و مزایا و احکام بدون مراجعه حضوری به کارگزینی از طریق پیام کوتاه به اطلاع همکاران در مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد