Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه صنعت نفت در وضعیت مالی بسیار بدی قرار دارد.

طرفداری- هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تاکید کرد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌توانند با شرایط خاص لیگ برتر را به پایان برسانند.

بختیار رحمانی در گفت وگو با تسنیم، در ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت:

آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند با این شرایط غریبه هستند، خصوصا ما فوتبالیست‌ها که فوتبال حرفه‌مان است و دوری از تمرین و مسابقه حسابی اذیت‌مان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فقط باید به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنیم، من که به زادگاهم برگشتم و اینجا صبح یا عصر تمرین می‌کنم تا حداقل آمادگی بدنی‌ام را از دست ندهم. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر موافق است؟» تاکید کرد:

در این زمینه باید سازمان لیگ تصمیم بگیرد هر چند که نظرها هم متفاوت است. طبیعتا اگر لیگ بخواهد ادامه پیدا کند، بحث فرصت دادن به تیم‌ها بابت انجام تمرینات گروهی بسیار مهم است و از طرفی نباید فصل بعد را هم از دست بدهیم. فکر می‌کنم سازمان لیگ و فدراسیون می‌توانند با شرایط و شروطی خاص ادامه بازی‌ها را برگزار کنند و به پایان رساندن لیگ غیرممکن نیست.

رحمانی خاطرنشان کرد:

شاید یکی از راهکارها انجام بازی بدون تماشاگر باشد و شاید بتوان لیگ سال بعد را با کمی تاخیر آغاز کرد ولی مسئله مهم سلامتی مردم و ریشه‌کن شدن این بیماری است. در نهایت بهترین تصمیم‌گیرنده فدراسیون فوتبال است و باید دید در روزهای آینده چه شرایطی ایجاد خواهد شد. 

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در ارتباط با مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد:

بازیکنان صنعت‌نفت وضعیت سختی دارند، به هر حال آنها باید خرج خانواده بدهند و نمی‌دانم چرا مشکلات حل نمی‌شود. مسئولان باشگاه در تلاش هستند و فرماندار محترم هم پیگیر است، فقط امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود تا بازیکنان هم دغدغه نداشته باشند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای سختی در انتظار استقلال است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دیدارهای سختی در پیش داریم.

ادامه دارد....

کد خبر 6095629

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند