Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:28:28 GMT

شیفت ایثار کارگران لرستانی برای نبرد با کرونا+عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۷۸۲۰

شیفت ایثار کارگران لرستانی برای نبرد با کرونا+عکس

کارگران بسیجی با شیفت‌های ایثار، بار دیگر فداکاری را معنا کرده و برای تولید بیشتر همت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون در همه عرصه ها حضوری پر رنگ داشته است، در روزهای دوران دفاع مقدس بسیج در همه عرصه ها دوشادوش دیگر رزمندگان در میدان نبرد با دشمن حضور داشت، در پشت جبه ها نیز برخی از بسیجیان برای کمک در بخش های دیگر فعالیت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول این سالها بسیج در بخش های مختلف سازندگی، کارگری، دانشجویی، دانش آموزی و کارمندی همیشه در خط مقدم حضور داشته و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

 

 

اما این روزهایی که سایه کرونا در همه جا وجود دارد، بسیج نیز در کنار مدافعان سلامت و سایر دستگاه ها برای مقابله با کرونا کمر همت بسته است، از ضدعفونی کردن معابر و خیابانها گرفته تا تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم که در همه این عرصه ها پیشتاز بوده است.

بسیج نه تنها در این راستا خدمنت رسانی کرده بلکه برخی از بسیجان در پشت سنگر این روزها سخت مشغول فعالیت و خدمت در عرصه سلامت مردم هستند به طوری که کارگران بسیجی با شیفت های ایثار، بار دیگر فداکاری را معنا کرده و برای تولید بیشتر همت کردند.

 

 

یکی از واحدهای تولیدی که در ایام کرونا در شهرستان بروجرد برای تولید مواد ضدعفونی کننده اقدام کرده بود، داروسازی اکسیر بود که اقدام به تولید ژل های ضدعفونی کننده کرده بود، این واحد تولیدی یکی از واحدهای تولیدی موفق شهرستان بروجرد است که علاوه بر تولید دارو، در این روزهای سخت کرونایی اقدام به تهیه ژل های ضدعفونی کننده کرده بود.

 

۷۰ کارگر بسیجی در شیفت خدمت

علی مقدسی در گفت و گو با سفیرفلاک اظهارداشت: کارگران بسیجی در این ایام در واحد داروسازی اکسیر اقدام به تولید ژل ضدعفونی کننده کرده و در شیفت ایثار با حضور خود نشان دادند که برای سلامتی مردم همیشه آماده خدمت هستند.

وی افزود: در همین راستا ۷۰ نفر از کارگران بسیجی در این واحد تولیدی اقدام به فعالیت کردند و در شیفت ایثار به مدت هفت روز اقدام به تولید ژل های ضدعفونی کننده کردند که در راستای مقابله و مبارزه با کرونا گام هایی مهم برداشتند.

مسئول بسیج کارگری شهرستان بروجرد تصریح کرد: این کارگران به صورت جهادی اقداماتی بسیار بی نظیر انجام دادند و در همه عرصه ها و صحنه ها برای خدمت به مردم تلاش کرده اند.

 

 

مقدسی عنوان کرد: در شهرستان بروجرد بیش از ۸۵۰ کارگر بسیجی وجود دارد که هر زمان نیاز بوده در صحنه برای خدمت رسانی حاضر شده و خدمات قابل توجهی را ارائه داده اند.

وی بیان کرد: بسیج کارگری در این روزهای کرونایی همانند سایر بسیجیان در راستای فعالیت های خود کارهایی انجام دادند.

مسئول بسیج کارگری شهرستان بروجرد با اشاره به هفته کارگر گفت: کارگران در تولید و چرخاندن چرخ های تولید و اقتصاد نقش مهمی دارند و قشری بسیار زحتمکش هستند که با تلاش های خود نقش مهمی را ایفا می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بروجرد ضدعفونی کننده کارگران بسیجی عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است