Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی حسینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۳ مرکز خونگیری در شهرکرد، بروجن و فارسان فعال است.

به گفته وی، مرکز شهرکرد در ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و شب‌ها نیز از ساعت ۲۱ تا ۲۴ آماده خونگیری از مردم روزه دار و نوعدوست استان است.

وی افزود: پایگاه انتقال خون فارسان فقط ۲ روز شنبه و چهارشنبه و بروجن همه روزه در ساعات اداری آمادگی خونگیری از مردم نوعدوست استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش اهدا کنندگان خون، از مردم استان خواست تا در این روزها بیشتر به فکر بیماران و نیازمندان به خون باشند.

حسینی اظهار داشت: نیاز خون در بیمارستان‌ها، بیماران تالاسمی  و شیمی درمانی به صورت روزانه است و بانک خون نیاز به بروزرسانی دارد و مردم نوعدوست استان در این روزها اهدای خون را فراموش نکنند.

وی افزود: مصرف گلبول خون در استان ۵۰ واحد در روز، پلاکت ۳۰ تا ۴۰ واحد در روز و پلاسمای تازه و منجمد ۳۰ واحد در روز است.

به گفته وی، بیشترین مصرف‌کننده خون در استان، بیماران تالاسمی هستند که روزانه حدود ۵۰ بیمار تالاسمی خون دریافت می‌کنند.

وی افزود: اهداکنندگان خون باید حداقل سن ۱۸ سال داشته باشند و همراه داشتن کارت ملی، وزن بیشتر از۵۰ کیلوگرم و نداشتن بیماری خاص برای اهدا کنندگان ضروری است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون ایران پروندهٔ خبری کرونا و اهدای خون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون ایران چهارمحال وبختیاری سازمان انتقال خون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین