Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به فرصت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی گفت: در صورت مهیا بودن شرایط، آزمون استخدامی آموزش‌دهندگان دهه پایانی خرداد برگزار می‌شود. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شاپور محمد زاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، درباره آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به سوالات مکرر آموزش‌دهندگان در مورد آزمون و نیز شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود و نگرانی آنها را افزایش می‌دهد برای رفع ابهام شایسته است به نکات زیر توجه شود.

1-   همانطور که قبلاً اعلام داشتیم به استناد بند 2 مصوبه 13 شهریور 97 مجلس شورای اسلامی، برگزاری آزمون تکلیف قانونی است بنابراین آموزش و پرورش یا هر نهاد دیگری توانایی حذف آن را ندارد و آموزش و پرورش بر اساس تکلیف قانونی عمل می‌کند.

2-   با توجه به درخواست‌های متعدد داوطلبان آزمون، سامانه ثبت‌نام جهاد دانشگاهی در روزهای 9 الی  11 اردیبهشت ماه 1399 برای ثبت‌نام داوطلبین جدید و همچنین ویرایش اطلاعات تمام داوطلبان باز خواهد بود. داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس  www.hrtc.ir  مراجعه کنند.

3-   زمان برگزاری آزمون به دلیل  استمرار سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمعات به تعویق افتاده است و تعیین  تاریخ دقیق آزمون  در حال حاضر امکان پذیر نیست  در صورت مهیا بودن شرایط زمان احتمالی دهه پایانی خرداد ماه است.

4-   شیوع بیماری کرونا زمان بیشتری را برای مطالعه در اختیار شما قرار داده است این مدت را غنمیت بشمارید و از این تهدید برای خود فرصت بسازید تا با آمادگی بهتر در آزمون شرکت کنید.

5-   به تاخیر افتادن آزمون اصلاً به نفع آموزش دهندگان نیست ، اگر آزمون با تاخیری که متقاضیان انتظار دارند برگزار شود فرآیند مصاحبه،  گزینش و... طولانی می‌شود و به طبع آن آموزش قبول شدگان در دانشگاه فرهنگیان و نیز شروع به کار قبول شدگان به تعویق افتاده و طولانی‌تر خواهد شد.

6-   حذف  دروس  عمومی آزمون مقدور نیست . لذا درخواست می‌شود آموزش دهندگان از  توجه به بعضی شایعات  بی اساس  در فضای مجازی خودداری کنند و به بازنشر آن اخبار نیز اقدام نکنند.

7-   کتاب‌ها، جزوات، سوالات و... که در فضای مجازی خرید و فروش می‌شوند مورد تایید نیست. وزارت آموزش و پرورش و سازمان نهضت سوادآموزی هیچ نماینده‌ای برای فروش جزوه در استان‌ها نداشته و ندارد لذا به دروغ کلاهبرداران توجه نشود. جزوات آزمون اختصاصی مورد تایید سازمان نهضت سوادآموزی قبلاً روی سایت قرار گرفته و کاملاً رایگان هستند.

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی به تعویق افتادفرصت دوباره برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نهضت سواد آموزی آزمون استخدامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهضت سواد آموزی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی آزمون استخدامی سازمان نهضت سوادآموزی آزمون استخدامی آموزش آموزش دهندگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» فردا _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن سال گذشته انجام و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

کد خبر 749950

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات