Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی ایران توضیحاتی را درباره ماجرای پاداش های این مربی پرتغالی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روزهای گذشته مباحث متعددی درباره پاداش های کارلوس کی روش از فدراسیون ایران در زمان حضور این مربی در تیم ملی به وجود آمده است. سندهایی در این خصوص منتشر شده که نشان می داد این مربی پرتغالی جدا از قراردادش پاداش های زیادی گرفته که البته فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما امید نمازی ، دستیار سابق کی روش در تیم ملی در صفحه شخصی اش ویدئویی منتشر کرد و درباره موضوع پاداش های کی روش توضیح داده است.

نمازی که از ابتدای حضور کی روش در ایران تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حدود سه و نیم سال کنار او بود، در این خصوص گفت:

چند وقتی است در رسانه های ایرانی موضوع پاداش های آقای کی روش حاد شده و صحبت هایی درباره اش می شود که البته این مسائل درست نیست.

امید نمازی ادامه داد:

همانطور که می دانید من با کی روش در مدت حضور در کادر تیم ملی نزدیکی زیادی داشتم و مسائل مالی بین او و فدراسیون را تا حد زیادی می دانم. به هر حال اکثر اوقات رابط بین او و فدراسیون بودم و ایشان را همراهی می کردم. برخی پاداش ها در قرارداد او وجود داشت که حقش بود و طبق قرارداد آنها را طلب می کرد اما این که خارج از قرارداد پاداش اضافه ای دریافت کند، صحت ندارد.

امید نمازی مربی ایرانی کنونی شاغل در فوتبال آمریکا همچنین گفت:

در طول ۳.۵ سالی که کنار کی روش بودم هیچ وقت او پاداش اضافه ای نگرفت و حتی گاها این پاداش هایی که در قراردادش بود را نیز با دستیاران ایرانی به شراکت می گذاشت. دستیاران خارجی او قراردادهای جداگانه برای پاداش داشتند اما در قرارداد دستیاران ایرانی این مساله تعریف نشده بود. او پاداش ها را با دستیاران ایرانی از جمله خود من به اشتراک می گذاشت و حسن نیت داشت.

نمازی در پایان افزود:

دلیلی برای دفاع از کی روش نیست و فقط خواستم با صراحت در این باره صحبت کرده و شفاف سازی کنم وگرنه موضوع دیگری وجود ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش امید نمازی امید نمازی تیم امید ایران تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش کلمبیا تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی در مورد احتمال بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران منتشر شده است. بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی از همکاری با سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس استقبال کرد و از آن مقطع اخبار در مورد احتمال حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی ایران شنیده شده است.

به گزارش ورزش سه، البته افشین قطبی در یک مصاحبه پیش از تعطیلات نوروز مدعی شد هنوز در این مورد به جمع‌بندی خاصی نرسیده و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

اما در ۴۸ ساعت اخیر شایعات عجیبی در مورد احتمال حضور افشین قطبی در تیم ملی ایران مطرح شد که خیلی زود با تکذیب مدیر برنامه و دوست نزدیک او مواجه گردید.

چندی قبل حمید مطهری، دستیار امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، رسماً به عنوان سرمربی تراکتور فعالیت خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد جدایی او از تیم ملی قطعی شده باشد. دیروز شایعاتی منتشر شد که قرار است افشین قطبی به عنوان دستیار و جانشین حمید مطهری در تیم ملی ایران مشغول فعالیت شود که به نظر این خبر صحت ندارد.

مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه افشین قطبی، سه مدعی شد هیچ صحبتی در خصوص حضور افشین قطبی به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی وجود نداشته و سرمربی فعلی تیم ملی ایران اخیراً در ارتباط با خود افشین قطبی پیشنهاداتی در خور تخصص و حرفه او ارائه داده و قرار است به زودی سرمربی فعلی اف سی ونکوور کانادا در این مورد پاسخ نهایی را به خود امیر قلعه‌نویی اعلام کند.

اما اخبار در مورد حضور دائم افشین قطبی به عنوان دستیار در کادر فنی امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار نیست قطبی در این سمت در تیم ملی ایران مشغول به فعالیت شود.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902676

دیگر خبرها

  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد