Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@13:53:16 GMT

جنبه مردمی رزمایش مواسات و کمک مومنانه پررنگ شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۸۲۱۵

جنبه مردمی رزمایش مواسات و کمک مومنانه پررنگ شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی ؛علی حمیدی‌منش عنوان کرد: نکته‌ای که درباره رزمایش مواسات و کمک مومنانه نباید فراموش شود، جنبه مردمی و شکل جهادی این کار است.

مسئول گروه جهادی شهدای هسته‌ای مسجد صاحب‌الزمان بجنورد با اشاره به فعالیت جهادگران از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا گفت: اگر بخواهیم زمانی برای آغاز رزمایش مواسات گروه‌های جهادی و به ویژه گروه جهادی شهدای هسته‌ای عنوان کنیم باید به سال ۹۵ برگردیم، یعنی روزهایی که این گروه رسماً کار و فعالیت خود را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی‌منش تصریح کرد: مسجد صاحب‌الزمان در محله‌ای که در بجنورد که به نام "محله پشت شهربازی" مطرح است این روزها مرکز ثقل و نقطه وصل بچه‌های بسیجی و دغدغه‌مند است. محله‌ای که برخی آن را جز مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهری قلمداد می‌کنند.

وی درباره فعالیت‌های کرونایی این گروه جهادی گفت: از همان روزهای اولیه انتشار اخبار کرونا گروه جهادی شهدای هسته‌ای در تمامی زمینه‌های پای کار کاهش هزینه‌های شیوع این ویروس منحوس بود.

حمیدی‌منش تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، کمک به تجهیز بیمارستان صحرایی امام حسن (ع) بجنورد، ضدعفونی و گندزدایی محله و… از جمله فعالیت‌های گروه جهادی شهدای هسته‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به توصیه‌های بزرگان دین اسلام مبنی بر کسب اطلاع و جویا شدن از احوال همسایگان از ایجاد یک بانک اطلاعاتی کامل از همسایگان و اهالی محله خبر داد و گفت: همین آمارهای دقیق ارسال کمک‌های مردمی را هدفمند پیش می‌برد.

مسئول گروه جهادی شهدای هسته‌ای مسجد صاحب‌الزمان بجنورد درباره آخرین فعالیت‌های جهادگران بیان کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و تاکید حضرت آقا مبنی بر دستگیری از نیازمندان سومین مرحله تهیه و توزیع بسته‌های غذایی به ارزش ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان میان خانواده‌هایی که بیماران کرونایی در خانه دارند و یا کسب و کار آن‌ها به واسطه کرونا آسیب دیده است، جز آخرین فعالیت‌های گروه جهادی ما است.

وی ضمن اشاره به توزیع بهداشتی به همراه این بسته‌های غذایی محتویات این سبد کالا را شامل برنج، مرغ، رب، ماکارونی و سویا عنوان کرد و گفت: در توزیع این بسته‌ها تعداد اعضای خانواده و شرایط مالی تعیین کننده حجم و میزان ارزش بسته‌ها است.

حمیدی‌منش توزیع ۱۱ هزار بسته بهداشتی را یکی دیگر از فعالیت‌های حمایتی این گروه برشمرد و تاکید کرد: هزینه تمامی این بسته‌های بهداشتی نیز از محل کمک‌های خیرین تأمین اعتبار شده است.

مسئول گروه جهادی شهدای هسته‌ای مسجد صاحب‌الزمان بجنورد پایش نیازمندان حقیقی را نتیجه فعالیت ۷۰ تیم دونفره از جهادگران این گروه عنوان کرد که با کار شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته یک لیست دقیق را جهت توزیع کمک‌ها تهیه کردند.

وی محل تأمین اعتبار این کمک‌های را خیرین و کسبه معتمد عنوان کرد و گفت: تا این‌جای کار ریالی از اعتبارات دولتی به گروه ما اختصاص پیدا نکرده و البته جنبه مردمی و نیت خیر واقفین برکت کار جهادگران است.

حمیدی‌منش تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر بچه‌های مسجد و گروه جهادی را به عنوان رمز موفقیت و ضمانت شکست کرونا و پایدار شدن شرایط کشور عنوان کرد و تاکید کرد: برکت کار جهادی را در نمازی که جهادگران اهل سنت و شیعه گروه ما در کنار یکدیگر به جا می‌آورند، متبلور است و این از زیبایی‌های رزمایش مواسات در خراسان شمالی است.

48

کد خبر 1381498

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی گروه جهادی شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان بسته ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی