Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط خاص کشور و بیماری کرونا باعث شده تا مجالس و محافل مذهبی در ماه مبارک رمضان به صورت حضور در مساجد و حسینیه‌ها و اماکن مذهبی برگزار نشود و برنامه‌های مجالس این شب‌های مقدس به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار شود.

وی بابیان اینکه رویکرد هیئات مذهبی در ماه رمضان فقط در فضای مجازی است گفت: قرائت قرآن مجید، برگزاری دعا و مناجات و اعمال شب‌های ماه مبارک رمضان توسط مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) به صورت آنلاین از شبکه‌های صداوسیما و فضای مجازی هر شب پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشادی افزود: تعظیم شعائر مذهبی و برگزاری مجالس دینی نباید تعطیل شود و در این شب‌ها نیز باید فضای مجازی با معنویت شب‌های پربرکت ماه رمضان عطرآگین شود.

وی اضافه کرد: هیئت‌ها با شعار هیئت تعطیل نیست از ابتدای شروع ویروس کرونا در کنار مردم عزیز با ضدعفونی محلات و تهیه و توزیع ده‌ها هزار بسته معیشتی جهت کمک به نیازمندان در پویش ملی به توان ما خوش درخشیدند و به وظیفه ذاتی خود خوب عمل کردند و هم‌اکنون نیز در کنار روحانیت و پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد در رزمایش کمک‌های مؤمنانه مواسات به فعالیت مشغول هستند.

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور اضافه کرد: طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی از سوی هیئت‌های مذهبی برای این شب‌ها در حال برنامه‌ریزی و انجام است که طبخ و توزیع غذای افطاری و سحری جهت نیازمندان، ضدعفونی کردن محلات، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش مواسات، جمع‌آوری کمک به آزادسازی زندانیان غیر عمد و برگزاری مجالس مجازی اعمال شب‌های قدر و شهادت مولی علی علیه‌السلام از دیگر برنامه‌های هیئات است.

کد خبر 4910319

منبع: مهر

کلیدواژه: نوشاد نوشادی قرآن مجید صدا و سیما ماه مبارك رمضان سازمان صداوسیما فضای مجازی ویروس کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا گردشگری بارش باران گرگان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان