Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@18:28:38 GMT

وحشت باشگاه اورتون از میهمانی جنجالی مویسه کین

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۸۳۸۸

وحشت باشگاه اورتون از میهمانی جنجالی مویسه کین

باشگاه اورتون با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حرکت جنجالی اخیر مهاجم ایتالیایی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه اورتون به اقدام اخیر مویسه کین برای برگزاری یک میهمانی جنجالی در بحبوحه شیوع کرونا در انگلیس واکنش نشان داد.

کین 20 ساله که تابستان سال گذشته با قراردادی 24 میلیون پوندی از یوونتوس به اورتون پیوست، کلیپی از برگزاری یک جشن در خانه‌اش در منطقه چشایر منتشر کرده است که طبق گزارش نشریه میرر، در این میهمانی جنجالی علاوه بر نادیده گرفتن شدن مقررات فاصله گذاری اجتماعی جهت کنترل شیوع کرونا، برخی اقدامات غیراخلاقی هم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه اورتون هم با انتشار بیانیه‌ای موضع خود را نسبت به اقدام بازیکنی که گفته می‌شود مشتریانی مانند رم، ناپولی و اینتر دارد، نشان داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: باشگاه اورتون از اطلاع از ماجرای بی‌توجهی بازیکن تیم اصلی به دستورالعمل‌های دولتی و سیاست‌های باشگاه در ارتباط با بحران ویروس کرونا، وحشت زده شده است. باشگاه اورتون مراتب عمیق تأسف خود از این اتفاق را به اطلاع بازیکن رسانده و در خصوص تکرار چنین رفتار‌های غیرقابل قبولی به او تذکر داده است. کارکنان فوق‌العاده بخش سلامت به خاطر تلاش‌ها و فداکاری‌های‌شان سزاوار نهایت احترام هستند. بهترین راه برای احترام نشان دادن به آنها هم انجام کارهایی است که از سلامتی‌شان محافظت کند.

    بیشتر بخوانید

        بازیکنان اورتون هم خودشان را قرنطینه کردند

این تنها جنجال دوران بازیگری نه چندان بلند کین نیست. او به خاطر تأخیرهای متوالی در حضور در تمرینات تیم زیر 21 ساله‌های ایتالیا از این تیم کنار گذاشته شد. او در این فصل 26 بازی برای اورتون انجام داده و تنها یک گل زده است.

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفت که از شمار زیاد خبرنگارانی که در نتیجه بیش از نیم سال جنگ جاری اسرائیل در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، شوکه شده است.

گوترش در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات افزود: من از کشته شدن تعداد زیادی از خبرنگاران در عملیات نظامی اسرائیل در غزه شوکه و وحشت زده شده‌ام.

دبیرکل سازمان ملل متحد همچنبن بر لزوم حمایت از خبرنگاران و کارکنان رسانه و اهمیت نقشی که آنها در اطلاع رسانی و آموزش مردم ایفا می کنند، تأکید کرد.

سازمان علمی و آموزشی ملل متحد (یونسکو) جایزه آزادی مطبوعات سال ۲۰۲۴ را به همه خبرنگاران در نوار غزه تقدیم کرد.

یونسکو در بیانیه ای در این باره تاکید کرد که ارائه این جایزه به خبرنگاران غزه بیانگر این واقعیت است که در نهایت آزادی برای خبرنگاران فلسطینی محقق خواهد شد.

تا کنون بیش از ۱۴۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6095974

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟