Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:15:41 GMT

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان رزن

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۸۴۱۸

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان رزن

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان رزن خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انبار مواد سوختی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان رزن، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بخش سردرود این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز که به منظور توزیع خارج از شبکه انبار شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کشف دام قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف ۷۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل خودروهای عبوری در محور گل تپه کبودرآهنگ به یک دستگاه کامیون که از استان‌های غربی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ۷۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ گلی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده، از شهروندان خواست هر گونه اخبار در خصوص تردد احشام غیر مجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف بیش از ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران پاسگاه انتظامی آبرومند شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز کشف شد که ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، ۸۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۱۱ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۱۱ سارق و کشف ۷ فقره انواع سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۱۱ سارق دستگیر و ۷ فقره انواع سرقت شامل قطعات و محتویات خودرو، موتورسیکلت، مغازه، منزل و اماکن خصوصی کشف و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.


 

کد خبر 4909241

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سرقت قاچاق ویروس کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا گردشگری بارش باران گرگان فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق و فاقد مجوز مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان استان با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و در این راستا ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر، آنها را به مراجع قضائی معرفی کردند.

شجاع در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

کد خبر 6089004

دیگر خبرها

  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند