Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادرس می گوید کمیته استیناف برای دل خوشی کسی حکم نمی دهد.

طرفداری- عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می گوید هیچ ابهامی در پرونده سپاهان-پرسپولیس وجود ندارد.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با پرونده سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت:

ما طبق قانون به دو طرف اجازه دادیم که صحبت‌های خود را مطرح کنند و هیچ پیچیدگی در این پرونده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض‌های دو طرف را در جلسه‌ای دو ساعته شنیدیم و جلسه خوبی بود. برخی حواشی پیرامون این پرونده مربوط به طولانی شدن تشکیل جلسه کمیته استیناف بود که این اتفاق به دلیل شیوع ویروس کرونا بود.

وی در ادامه در خصوص فشار‌ها روی کمیته استیناف، تصریح کرد:

ما برای دل‌خوشی کسی حکم نمی‌دهیم و معیارمان قوانین و مقررات است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پیرامون اظهارات رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان که در پایان جلسه عصر شنبه گذشته در جمع خبرنگاران در رابطه با جلسه برگزار شده، گفته بود امیدواریم رای عادلانه صادر شود و نیاز نباشد که کار به دادگاه CAS بکشد، افزود:

بردن پرونده به دادگاه CAS حدود ۷۰۰ ملیون تومان هزینه دارد و اگر باشگاهی، پول دارد می‌تواند پرونده خود را به این دادگاه ببرد. ما مشکلی با این موضوع نداریم، چون تمامی آرای پرونده‌های کمیته استیناف به‌گونه‌ای صادر می‌شوند که کاملا به عملکرد خودمان مطمئن هستیم.

وی در پایان، درباره اقدام برخی باشگاه‌ها در فرستادن پرونده به دادگاه CAS، خاطرنشان کرد:

به نظرم CAS بهانه‌ای شده برای عده‌ای که دوست دارند به سوئیس مسافرت کنند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس