Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:08:21 GMT

جزئیات آتش‌سوزی در مجتمع گلدیس + تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۸۵۷۳

جزئیات آتش‌سوزی در مجتمع گلدیس + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران جزئیات آتش‌سوزی در مجتمع گلدیس را تشریح کرد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در غرب تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 14:06 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در فلکه دوم صادقیه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخسین گروه از آتش‌نشانان در مدت چهار دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد در یکی از مغازه‌های دمپایی و صندل‌فروشی واقع در طبقه منفی یکم این مجتمع که به فضای بیرونی مشرف بود، آتش‌سوزی روی داده است.

وی تصریح کرد: آتش‌سوزی در قسمت سقف کاذب این مغازه به وقوع پیوسته که آتش‌نشانان به سرعت در محل حاضر شده و سقفها را شکافتند؛ نیم طبقه‌ای به وسعت حدود هشت متر در مغازه مذکور وجود داشت که داخل آن مقادیر جنس و صندل وجود داشت که دچار آتش‌سوزی شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کردند اما برای اطمینان از عدم سرایت آتش به دیگر بخشها، بخشی از سقفها را شکافتند و از عدم سرایت دود به سایر قسمتها اطمینان حاصل پیدا کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به سرایت دود حاصل از این آتش‌سوزی به طبقه بالایی این مجتمع، گفت: انتشار دود، خللی در کار کسبه ایجاد نکرده بود.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت، متذکر شد: محل حادثه پس از ایمن‌سازی تحویل مسئولان شد و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

آتش‌سوزی موتورسیکلت منجر به گرفتار شدن 6 نفر شد + تصاویرآتش سوزی در یک منزل مسکونی در خرم‌آباد 3 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت + تصاویرآتش‌سوزی گسترده سوله 4000 متری در جاده قدیم کرج + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش سوزی آتش نشانان محل حادثه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین