Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:48:17 GMT

هافبک فرانسوی، در صدر لیست خرید رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۸۷۹۹

هافبک فرانسوی، در صدر لیست خرید رئال مادرید

به نظر می‌رسد رئال مادرید قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو دوباره تمام تلاش خود را برای جذب پل پوگبا انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در تابستان گذشته تا آستانه جدایی از منچستر‌یونایتد و پیوستن به رئال مادرید نیز پیش رفت اما این ستاره فرانسوی نهایتاً در اولدترافورد ماندگار شد. با اینحال پوگبا در فصل جاری نیز اکثر بازی های منچستر یونایتد را به دلیل مصدومیت از دست داده و به نظر می رسد که هواداران تیم انگلیسی نیز خواهان فروش این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک فرانسوی و ۲۷ ساله منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد و به نظر می رسد که پوگبا هیچ تمایلی به تمدید قرارداد با شیاطین ندارد؛ موضوعی که باعث شده در فاصله چند ماه تا نقل و انتقالات دوباره این بازیکن به کانون توجهات تبدیل شود.

 

 

 

 

درست مثل تابستان گذشته دو تیم رئال مادرید و یوونتوس بزرگترین مشتریان را به حساب می‌آیند. حالا و در همین رابطه ESPN مدعی شده که لوس بلانکوس قصد دارد هر طور که شده هافبک فرانسوی را در نقل و انتقالات پیش رو جذب کند و به همین خاطر این بازیکن را در صدر لیست خرید خود قرار داده است.

 

زین الدین زیدان یکی از بزرگترین طرفداران سبک بازی پل پوگبا به حساب می آید و از زمان حضور روی نیمکت رئال مادرید، مرد فرانسوی بارها خواستار انتقال هم وطنش به سانتیاگو برنابئو شده است.

منچستر یونایتد رئال مادرید پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رئال مادرید پل پوگبا رئال مادرید پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس