Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقلام حمایتی مرحله اول رزمایش کمک مومنانه توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان کاشانی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با سراسر کشور رزمایش سراسری «کمک مومنانه» در کاشان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب آغاز شد و پایگاه حضرت رقیه لتحر حوزه حضرت خدیجه (س) در این رزمایش 500 بسته خوراکی توسط خیران لتحر شامل آب معدنی، تن ماهی، برنج، روغن، سویا، بروشور دعای هفتم صحیفه سجادیه و غیره تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه جهادی محب دربفین و موکب الحیدر (ع) کاشان نیز 313 بسته غذایی شامل برنج، کنسرو ماهی، ماکارونی، سویا، قند و چای، عرق بیدمشک، روغن، مرغ و گوشت به ارزش هر بسته 200 هزار تومان به همراه اقلام بهداشتی شامل ماسک و دستکش و مایع ضدعفونی کننده تهیه و توزیع کرد.

قرارگاه جهادی شهید حسن زاده فین 150 بسته غذایی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، رب، چای، قند و شکر به ارزش هر بسته 300هزار تومان به همراه کارت هدیه 100 هزار تومانی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داد.

پایگاه ام‌الائمه حوزه حضرت خدیجه(س) 50 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 600 هزارتومان شامل یک کیلو چای، یک کیلو قند، یک کیلو شکر، یک کیلو نمک، ادویه جات، یک کیلو عدس، یک کیلو نخود، یک کیلو لوبیا، یک کیلوخرما، پنج کیلو برنج، دو عدد روغن، دو عدد ماکارونی، یک کیلو سویا، گلاب، یک کیلو رب، یک کیلو جو پرک، پنج عدد دوغ، یک مرغ 700 گرمی و گوشت و 50 پک بهداشتی و 50 بسته نان خشک سنتی تهیه و توزیع کرد.

گزارش|رزمایش مواسات و کمک مومنانه در کردستان به‌روایت تصاویر‌‌‌کمک 100 میلیون تومانی پاسداران به رزمایش مومنانه در خراسان جنوبی‌تسنیم گزارش می‌دهد؛ تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه در شهرهای مازندران

انتهای پیام/801/ ز

R7760/P/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مومنانه یک کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر استان با آبگرفتگی در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت: در بازه زمانی مذکور شهرستان‌های استهبان، بختگان، خرامه، خنج، داراب، سپیدان، فراشبند، فسا، قیروکارزین، مهر، نی‌ریز، کوه‌چنار، ارسنجان، بیضا، رستم، شیراز، مرودشت، ممسنی و گراش درگیر آبگرفتگی بودند که امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی به ۱۳۲ خانوار کمک‌رسانی شد، شمار امدادرسانی را ۴۶۹ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۰ مورد تخلیه آب منزل در این مدت داشتیم، اما نکته حائز اهمیت این است که این‌ها آمار کمک به آبگرفتگی بوده است نه سیل و سیلی در استان نداشتیم.

درویشی از فعالیت ۲۸ تیم عملیاتی در این اقدامات خبر داد و گفت: ۳۲ نفر کادر و ۶۴ نفر کادر با ۱۹ خودرو به امدادرسانی در سطح استان پرداختند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس همچنین برخی اقلام توزیع شده را طی بازه زمانی مذکور اعلام کرد و گفت: نایلون ۴۶۲ کیلو، پتو ۳۲ عدد، بسته غذایی ۷۲ ساعته ۱۰۲ عدد، کنسرویجات ۱۱۴ قوطی و... از جمله اقلام توزیع شده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس