Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:13:47 GMT

رزمایش همدلی یک کار فرهنگی و جهادی در جامعه ماست

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۹۰۸۱

رزمایش همدلی یک کار فرهنگی و جهادی در جامعه ماست

آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر یکشنبه در نشست شورای اموزش و پرورش استان قزوین ضمن تقدیر از تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی، گروهای جهادی و مردمی در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود:همگرایی و هماهنگی خوبی در جهت مقابله با این بیماری در استان شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: جهادگران مخلصی که در این دوران به میدان آمدند به مردم خدمت خالصانه کردند و قزوین جزو استان هایی است که حرفی برای گفتن داریم و ما  همه فعالین این عرصه را ارج می نهیم و مواسات و همدلی یعنی  کاری است که انصار برای مهاجرین انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره حلول ماه مبارک رمضان افزود: رمضان دانشگاهی است که همه چیز را تغییر می دهد و قلب ها را به سمت اخلاص و تعالی سوق می دهد و باید از این فرصت برای خودسازی استفاده کنیم.
آیت الله عابدینی با اشاره به اینکه خداوند برکات  فراوانی را در ماه مبارک رمضان به بندگان صالح و روزه دار خود عنایت می کند، اظهار داشت: وحدتریال همدلی و همراهی و گرفتن دست مسلمانان از مهمترین این اهداف است.
 وی در ادامه به نقش آموزش و پرورش در جامعه پرداخت و افزود: تلاش در این عرصه به معنای تلاش برای ساختن کشور و پرورش دادن جوانمردانی برای حفظ امنیت و رشد جامعه اسلامی است، یعنی  در ۲ کلمه می می کوشد تا عقل مردم را دانا کرده و اراده مردم را توانا کند.
آیت الله عابدینی با اشاره به اینکه از اثار جدی تقوا دانایی عقل و توانایی اراده است، تصریح کرد: آموزش و  پرورش برای دانایی عقل و توانایی اراده آمده است.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه  اگر تقوا تحصیل نکنیم نمی توانیم در نماز عید فطر در پیشگاه خدا حاضر شویم، افزود: مبادا معلمان در رمضان شناسی دانش آموزان و استفاده از امکانات آموزشی برای تقویت تقوا بین آنان این خصوص کمرنگ ظاهر شوند.
وی با اشاره به آموزش دانش آموزان از طریق اینترنت در این روزها و بیان اینکه همه باید از فضای مجازی خوب استفاده کنیم،گفت: برای خانواده هایی که اینترنت ندارند و دانش آموزان آنها نمی توانند از گوشی تلفن همراه استفاده کنند نیز باید تدبیری اندیشید.

برچسب‌ها تعطیلی مدارس استان قزوین قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس استان قزوین قزوین تعطیلی مدارس استان قزوین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: شهید مطهری یکی از بارزترین متفکران اسلامی و الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر جدید است.

وی افزود: انسان به علم و عمل صالح زنده می‌شود و راه و رسم زندگی را ترسیم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان به معنای واقعی افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، گفت: خطای راهبردی برخی از مسئولان گذشته این بود که قدر آموزش و پرورش را نمی‌دانستند.

سیاهکالی مرادی افزود: تحول در آموزش پرورش از حوزه نیروی انسانی می‌گذرد به طوری که پارسال هزار و ۱۹۱ نفر جذب آموزش و پرورش شدند.

وی اضافه کرد: امسال هم هزار و ۴۳۳ نفر جذب به جمع معلمان اضافه می‌شوند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، در آزمون استخدامی که امسال برگزار شد در استان ۶۲۳ نفر پذیرفته شدند.

محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استان قزوین در حوزه نوسازی، ۴۰۰ مدرسه کم دارد.

وی بر توجه به مفاهیمی، چون شهادت، عفاف و حجاب و نهضت مقاومت در کتب درسی تاکید کرد.

محمد بیگی گفت: همچنین باید معیشت و بیمه درمانی فرهنگیان را مورد توجه ویژه قرار داد.

در استان قزوین ۵۸ معلم و ۲۷۶ دانش آموز شهید داریم.

دیگر خبرها

  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست