Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم با بیان اینکه ۷۰ درصد دستگاه‌های اجرایی استان کار با  دوسوم  نیرو در ادارات را صددرصد رعایت کرده‌اند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید از توان‌بخش خصوصی برای توسعه دولت الکترونیک استفاده کنند. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا گروسی امروز در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، با اشاره به میزان ثبت‌نام کارمندان استان در سامانه سلامت اظهار داشت: طی ابلاغیه‌ای که اواخر سال گذشته انجام شد 6 هزار و 950 کارمند دولت به همراه خانواده‌هایشان در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند در سطح ادارات را مورداشاره قرار داد و گفت: اجرای این طرح مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی بوده و انتظار داریم بر اساس حضور دوسوم کارمندان در ادارات مورد تأکید است از سوی کارکنان رعایت شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد دستگاه‌های اجرایی استان کار با  دوسوم  نیرو در ادارات را صد در صد رعایت کرده‌اند، ابراز کرد: اولویت این طرح کارکنان خانم که فرزندان خردسال دارند و ایثارگران و کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند بوده که از سوی اکثر دستگاه‌ها به‌صورت کامل رعایت شده است.

آمادگی 95 درصد دستگاه‌ها برای ورود به دولت الکترونیک/ صدور الکترونیکیِ مجوزهای کسب و کارامام جمعه ساری: جریان توسعه دولت الکترونیک سبب کاهش آسیب‌ها در نهادهای نظامی می‌شوداستقرار دولت الکترونیک از بروز هر گونه فساد اداری ممانعت می‌کند

گروسی افزود: 20 درصد ادارات،کار با دوسوم نیرو  را 75 درصد و ده درصد از دستگاه‌های  اجرایی نیز این دستورالعمل را 60 درصد اجرایی کرده‌اند.

 معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: دستگاه‌هایی مثل کمیته امداد دستگاه عملیاتی به‌حساب آمده و مسئولان این اداره کل، انتظار داشتند همه کارکنان در ماه مبارک رمضان سرکار باشند البته تأکید ما حضور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

وی پیرامون توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیرحضوری ابراز کرد: در این زمینه زیرساخت‌ها فراهم بوده و برخی موارد و تجهیزاتی که باید دستگاه‌هایی که می‌توانند کار الکترونیکی و غیرحضوری بودن مجموعه را داشته باشند را به آن‌ها اعلام کرده‌ایم.

گروسی با تأکید بر انجام نظارت‌های لازم پیرامون غیرحضوری شدن کارها خاطرنشان کرد: فرصتی را به دستگاه‌هایی که می‌توانند کار الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند و باید خودشان را به حداقلی از تجهیزات و امکانات لازم برسانند، داده‌ایم.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم اضافه کرد: به دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم از توان‌بخش خصوصی و همچنین ظرفیت مجموعه اداراتی که متولی بخش الکترونیکی شدن و دولت الکترونیک هستند، استفاده کنند.

وی در پایان اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سطح ادارات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در این زمینه، در راستای تحقق بخشیدن به  منویات مقام معظم رهبری کارکنان استانداری اهتمام خوبی داشتند که قابل‌تقدیر است، در این راستا به همه دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که برای دستگیری و کمک همنوعان همکاری و مساعی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/451/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دولت الکترونیک دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند

حجت‌الاسلام علی جعفری؛ معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور اظهار کرد: بیش از ۷ سال از دوره چهارم فعالیت سازمان روانشناسی به همت وزرا و نمایندگان بهداشت و علوم  می گذرد که ما  سعی کرده ایم تا بتوانیم کم و کاستی ها را جبران کنیم. به همین دلیل کلینیکی را برای به وجود آوردن نور امید و نشان دادن  مسیر درست زندگی افتتاح کردیم تا بتوانیم در راه فرهنگی قدم بر داریم. در کوتاه‌ترین زمان به کمک مسئولان ذی‌ربط می‌توانیم این کلینیک مشاوره‌ای را برای مددجویان کمیته‌امداد در ۳۱ استان ایجادکنیم.

وی افزود:در کلینیک تمام موارد زیر نظر خواهند بود، زیرا از فضای کاربری می‌خواهیم بیرون بیاییم و بتوانیم رصد دقیق داشته باشیم و متناسب با نیازهای خانوده مدد جویان زیرساخت‌های مشاوره‌ای در مناطق دورافتاده و محروم ایجاد کنیم. ما یک نهاد حمایتی هستیم که بتوانیم به تقویت و بالا بردن اعتماد به نفس مددجویان در زندگی و ایجاد اشتغال کمک کنیم. البته ناگفته نماند این خلاء وجود داشته که مجموعه مشاوره‌ای ما نیازمند  زیرساخت روانشناختی با سطح بالاتر  و تخصصی داشت. اما حالا  مراکزی با سطح بالاتر و تخصصی در سراسر کشور یعنی تمام  استان‌ها  ایجاد کرده‌ایم و بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموخته کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی یا مشاوره در ادارات مشغول ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مددجویان کمیته امداد هستند.

جعفری تصریح کرد: براساس تحقیقات انجام شده؛ حدود ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی و نیازمند دریافت خدمات روانشناسی هستند، اما به این معنا نیست که آن‌ها اختلالات روانی دارند، چون مسائل روانشناختی همه حوزه‌های روان را پوشش می‌دهند.

او گفت: جامعه هدفی که ما داریم در کمیته امداد افرادی هستند که بی چون و چرا در راستای کمک به مردم می کوشند در گذشته خدمات کمیته امداد بیشتر در حوزه معیشتی بود ولی یکی از خدمات ارزشمند که در سال های اخیر شاهد تحول جدی در این حوزه هستیم، همین خدمات فرهنگی است. ما به کمک روان درمانی حتی توانستیم بسیاری از زندانیانی که حقیقت را بازگو نمی کردند تا کمکشان کنیم مسیر را هموار کردیم. می توان گفت حضور مشاوران متخصص در سراسر کشور می‌تواند کلید طلایی برای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی مردم باشد.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله