Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@22:56:20 GMT

قول افزایش بودجه کشتی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۹۳۰۳

قول افزایش بودجه کشتی در جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، امروز با حضور رئیس فدراسیون کشتی در محل این کمیته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتس در گفت‌و‌گو با روابط عمومی این فدراسیون، در مورد موارد مطرح شده در این جلسه گفت: این جلسه با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت اجرایی در خصوص بررسی برنامه‌های کشتی کشور به جهت حضور در رقابت‌های المپیک توکیو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این جلسه رئیس فدراسیون کشتی گزارش کاملی از برنامه‌ها و طرح های آماده سازی ملی پوشان در راه حضور در المپیک، شامل برگزاری مسابقات داخلی، اردوهای آماده سازی و مسابقات تدارکاتی و برون مرزی ارائه کرد.

سخنگوی فدراسیون ادامه داد: در این نشست گزارش کاملی در مورد میزان بدهی‌های فدراسیون از جمله به اتحادیه جهانی کشتی، آژانس های مسافرتی، سازمان امور مالیاتی، تأمین کنندگان مواد غذایی، شرکت تجهیز، سایر اشخاص حقیقی و شرکت‌ها و همچنین هزینه‌های پرسنلی، عوامل اجرایی و داوران به سمع نظر حاضران رسید.

امامی اظهار کرد: با توجه به اعلام نیازهای فدراسیون کشتی در سال 99 و اینکه کشتی کشور برنامه‌های مدونی برای حضور ملی پوشان در المپیک توکیو در دست دارد و این موضوع مستلزم هزینه خواهد بود، رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت اجرایی این قول را دادند که در سال المپیک، نسبت به افزایش بودجه فدراسیون ترتیب اثر دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد اعضای هیئت اجرایی، طی جلسه ای دیگر با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، نسبت به افزایش بودجه فدراسیون کشتی و کمک به ورزش ملی کشور در سال پیش رو اقدام کنند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک محمد ابراهیم امامی رئیس کمیته ملی المپیک سخنگوی فدراسیون کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند

کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی اجازه حضور در ترکیه را پیدا نکردند.

به گزارش فارس، سردی روابط ترکیه و اسرائیل به رویای تیم کشتی رژیم صهیونیستی برای شرکت در المپیک پاریس در تابستان امسال پایان داده است.

آژانس امنیت رژیم اشغالگر قدس به ورزشکاران اطلاع داد که آنها مجاز به پرواز به استانبول برای مسابقات مقدماتی المپیک که روزهای 9 تا 13 ماه می در ترکیه برگزار می‌شود،  نیستند. این مسابقات آخرین فرصت برای جواز حضور در بازی‌های المپیک است.

5 ورزشکار اسرائیلی که قرار بود در این مسابقات شرکت کنند این خبر را دریافت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی