Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:40:53 GMT

واکنش سناتور آمریکایی به شایعه مرگ رهبر کره شمالی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۹۳۲۰

واکنش سناتور آمریکایی به شایعه مرگ رهبر کره شمالی

به گزارش ایندیپندنت، گراهام سناتور جمهوریخواه از ایالت کارولینای جنوبی به دنبال گزارش‌های تأیید نشده در مورد مرگ رهبر کره شمالی گفت: خوب این (کره شمالی) یک جامعه بسته است و من به طور مستقیم چیزی نمی‌دانم، اما اگر او (کیم جونگ اون) نمرده و در وضعیت از کار افتادگی قرار گرفته من شوکه میشم زیرا شما نمی‌توانید شایعاتی از این دست را برای همیشه ادامه دهید یا در یک جامعه بسته بدون پاسخ رها کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گراهام در ادامه به شبکه فاکس نیوز گفت: بنابراین من به خوبی می‌دانم که وی (رهبر کره شمالی) مرده یا از کار افتاده شده است. 

کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی که این روزها بازار شایعات در مورد وضعیت سلامتی‌اش داغ شده است در نامه‌ای که روزنامه "رودونگ سینمون" ارگان رسمی حزب حاکم بر کره شمالی منتشر کرده است از کارگرانی که در ساخت سایت «سام جیون» تلاش کرده‌اند قدردانی کرده است. 

خبرگزاری مرکزی کره شمالی همچنین گزارش کرده است "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی روز گذشته /شنبه/ نامه‌ای از "گنادی زیوگانوف" رئیس کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه دریافت کرده است پیش از این نیز رسانه‌های کره شمالی از ارسال پیامی از سوی کیم به "بشار اسد" رییس جمهوری سوریه خبر داده بودند. 

انتشار این گزارش‌ها در میان گمانه زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی کیم جونگ اون است در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عمل "جراحی قلبی" و حتی "مرگ مغزی" رهبر کره شمالی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های غربی منتشر شده بود که هیچ منبع رسمی در کره شمالی آن‌ها را تایید نکرده است غیبت دو هفته‌ای کیم در انظار عمومی باعث دامن زدن به این شایعات شده است. 
 

برچسب‌ها کیم جونگ اون ایالات متحده آمریکا لیندسی گراهام پروندهٔ خبری گمانه زنی درباره وضعیت سلامتی«اون»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیم جونگ اون ایالات متحده آمریکا لیندسی گراهام کیم جونگ اون ایالات متحده آمریکا لیندسی گراهام رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی