Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:15:33 GMT

۷۷۶۴ تن گندم در بروجرد ذخیره‌سازی شده است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۹۴۲۲

۷۷۶۴ تن گندم در بروجرد ذخیره‌سازی شده است

ایسنا/لرستان رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد گفت: ۷۷۶۴ تن گندم در شهرستان ذخیره‌سازی شده است.

علی شاهرودی امروز در جلسه ستاد برداشت گندم در محل فرمانداری بروجرد، اظهار کرد: از هفته گذشته کار ذخیره‌سازی گندم خارجی و محلی در شهرستان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از هفته گذشته تاکنون ۷۷۶۴ تن گندم در سیلو بروجرد ذخیره‌سازی شده که از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد خاطرنشان کرد: سیلوی شماره ۲ شهرستان ۳۰ هزار تن و کارخانه آرد ۲۱ هزار تن ظرفیت دارد.

شاهرودی اضافه کرد: گندم‌ها قبل ذخیره‌سازی از نظر کیفیت، سن زدگی، میزان رطوبت و مرغوبیت در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار گرفته سپس تخلیه بار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری بروجرد گندم شرکت غله ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود