Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون فعالی روز یکشنبه در دیدار با دست اندرکاران گردشگری استان کرمان افزود: رعایت بهداشت و ضدعفونی مراکز اقامتی و واحدهای گردشگری و همچنین بهداشت فردی در دوران پسا کرونا موردتوجه گردشگران و دستگاه های مرتبط خواهد بود.

 وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا موجب افت درآمدهای تاسیسات گردشگری و فعالیت های گردشگری استان کرمان شده که باید با برنامه‌ریزی‌ لازم زمینه بهبود بهداشت روانی گردشگران، در دوران پسا کرونا فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالی با اشاره به اینکه با برگزاری دوره های آموزشی موثر و خلاقانه می توان شاهد رونق دوباره صنعت گردشگری استان بود، تصریح کرد: بدون شک در دوران پسا کرونا روان شناسی سفر گردشگران تغییر خواهد کرد به گونه ای که تا چندین ماه گردشگران از حضور در تورهای گروهی خودداری و با احساس امنیت کمتری در فضاهای شلوغ اقامت خواهند کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: با تبلیغات اعتماد ساز توسط بخش دولتی و خصوصی می توان از هم اکنون گردشگران را به سفر رفتن و حضور در تاسیسات گردشگری ترغیب کرد.

وی افزود: برگزاری کلاس آموزشی در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود که در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

 فعالی با اشاره به اینکه کرمان استانی چهار فصل است که در طول سال گردشگران زیادی را میزبانی می کند تصریح کرد: در تلاشیم زمینه حضور گردشگران را برای دوران پسا کرونا فراهم آوریم که با تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری در فضاهای مجازی می توان به این هدف رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فضای مجازی ویروس کرونا وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فضای مجازی دوران پسا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: مدیران گردشگری و نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب حداکثری بازار گردشگری غرب آسیا هم‌قسم شدند.

به گزارش ایسنا، محمدفرزاد میرزایی قلعه با اشاره به برگزاری کارگاه دوروزه با هدف شناسایی و حل مسائل پیش روی جذب بازار گردشگری غرب کشور، اظهار کرد: مناطق آزاد در سال ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۶۰ میلیون بازدید بود، که از این تعداد بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی بودند، که بیشتر آنها از بازار گردشگری عراق بودند.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد در ادامه گفت: با توجه به نظام مسائل مناطق آزاد در این نشست دوروزه، اهم مسائل به تفکیک شناسایی و راحل آن مشخص شد و امید داریم با توجه به هدف‌گذاری سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم سهم قابل دفاعی از بازار گردشگری غرب آسیا را برای ایران رقم بزنیم.

میرزایی افزود: در این نشست دوروزه که در قالب کارگاه دانش‌افزایی برگزار شد از اساتید و فعالان بخش خصوصی دعوت شد تا برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای پیرامون ایران، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و شکل‌گیری زنجیره ارزش گردشگری برای کشور، گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا