Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه ۱۹ هزار و ۸۲۰ خانوار نیازمند کردستانی شناسایی شد تا کمک‌ها به دست آنان برسد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار سیدصادق حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح اهداف سپاه بیت المقدس در راستای چرایی برگزاری رزمایش کمک مومنانه در استان پرداخت و اظهار داشت: این مراسم در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در کردستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمع‌آوری کمک‌های مردم سخاوتمند، باشعور، آگاه، مرزنشین و خیران استان خبر داد و افزود: در قالب رزمایش کمک مومنانه 19 هزار و 820 خانوار نیازمند کردستانی شناسایی شد تا کمک‌ها به دست آنان برسد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز 15 هزار و 170 بسته معیشتی به ارزش 4 میلیارد و 551 میلیون تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان سراسر استان توزیع شده که از این تعداد 12 هزار و 650 بسته آن توسط سپاه و 2 هزار و 520 بسته آن کمک‌های مردمی و خیرین بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: رزمایش "کمک مومنانه" سپاه جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم را نشان دادمعاون استاندار کردستان: سپاه بیت‌المقدس در خط مقدم مقابله با کرونا پیشتاز استگزارش|رزمایش مواسات و کمک مومنانه در کردستان به‌روایت تصاویر‌

وی با بیان اینکه سپاه به‌عنوان خادم و نوکر مردم تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: بخش اول این رزمایش از روز نیمه شعبان با فرمان مبارک مقام معظم رهبری آغاز و بخش دوم نیز از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

سردار حسینی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت همه مسئولان و مردمانی که در رزمایش کمک مومنانه نقش داشتند؛ اظهار کرد: صدا و سیما و اصحاب رسانه نیز پا به پای نیروهای سپاه بیت‌المقدس و کادر درمانی در جبهه جنگ مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/486/ ز

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، اکبر اسدی اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت در استان کردستان برگزار خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه این آزمون جز بزرگترین آزمون‌های استخدامی کشور است، خاطرنشان کرد: در استان کردستان هشت هزار و ۹۵۶ نفر خانم و سه هزار و ۴۰۰ نفر آقا ثبت نام کرده‌اند.

اسدی در خصوص حوزه های امتحانی این آزمون گفت: سنندج، سقز، مریوان و بیجار چهار حوزه امتحانی این آزمون هستند که به تفکیک در شهرستان مریوان یک هزار و ۴۷۹ نفر، بیجار ۶۳۹ نفر، سنندج هفت هزار و ۶۷۱ نفر و در شهرستان سقز دو هزار و ۵۵۷ داوطلب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

اسدی اضافه کرد: اعلام نتایج آزمون پس طی سایر مراحل بر روی سایت آزمون جهاددانشگاهی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.

کد خبر 749485

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا