Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در رزمایش همدلی جمعیت هلال احمر استان، گفت: این بسته‌های حمایتی شامل ۱۰ قلم مواد غذایی به ارزش ۳میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

سید احمد مرتضوی فرد عصر یکشنبه افزود: این اقلام با جمع آوری بیش از ۳ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات جمعیت، تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت به منظور حمایت از خانواده نیازمندان با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شد، افزود: طرح همدلی امسال در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری اجرا شده است.

مرتضوی فرد به توزیع بیش از ۳ هزار بسته اقلام بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی کننده و ماسک برای بیماران خاص اشاره کرد و گفت:  مرحله دوم کمک‌های مردمی در قالب بسته های کمک معیشتی و اقلام بهداشتی نیز تا اواسط ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

رزمایش سراسری کمک مومنانه با هدف کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع ویروس کرونا، با ابلاغ و دستورالعمل رییس سازمان بسیج مستضعفین با رمز مقدس یا صاحب الزمان (عج) در رده‌های نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری شروع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری همدلی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری همدلی جمعیت هلال احمر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر