Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@09:49:50 GMT

دستگیری عوامل حمله مسلحانه به کارکنان منابع طبیعی داراب

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۰۱۲۱

به گزارش فارس به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ کاووس محمدی،اظهار داشت: سوم اردیبهشت‌ماه ۹۹، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان داراب و ۲ نفر از کارکنان این نهاد، در هنگام بازگشت از ماموریت رفع تصرف اراضی ملی، مورد حمله مسلحانه چهار نفر ناشناس قرار گرفتند و مجروح شدند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت، موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان حمله مسلحانه به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب با اقدامات فنی و تخصصی، ۲ نفر از افرادی را که در این حمله مسلحانه مشارکت داشتند دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری ۲ همدست دیگر آنها همچنان ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت استان شوند، برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان داراب، چهارم اردیبهشت‌امسال و یک روز پس از این حادثه، به رسانه هاگفت:‌ کارکنان منابع طبیعی این شهرستان که برای اجرای حکم قضایی به منطقه "گورخر" واقع در تل بارگاه بخش رستاق شهرستان داراب رفته بودند در هنگام بازگشت مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.

علیرضا قاسمی گفت: بر اثر این حمله، من و ۲ نفر از کارکنان منابع طبیعی دچار مصدومیت شده و خسارت زیادی هم به خودرو اداره وارد شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: شهرستان داراب حمله مسلحانه منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب