Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان کرمان بیان داشت: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به همراه خیزش گرد و خاک و وقوع طوفان شن و خاک در پاره‌ای از مناطق استان طی یکشنبه و دوشنبه هفته جاری پدیده غالب جوی است.

وی افزود: طوفان منجر به کاهش کیفیت هوا و دید افقی در راه‌های مواصلاتی استان کرمان به سیستان و بلوچستان، کرمان به یزد، کرمان به خراسان جنوبی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز هواشناسی استان کرمان گفت: امشب طوفان شن در اطراف رفسنجان، سیرجان، سرچشمه، شهربابک و انار با شدت زیادی جریان دارد ضمن اینکه وزش باد در شهر کرمان سرعت کمتری دارد.

حبیبی به وجود گرد و خاک و غبار در شهر کرمان اشاره کرد و افزود: گرد و خاکی که در کرمان وجود دارد ناشی از غباری است که از شهرستان‌های اطراف کرمان و مناطق مرکزی ایران توسط باد آورده می‌شود که اصطلاحاً غبار محلی ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: احتمال خسارت به گلخانه‌ها، درختان، نهالستان‌ها و دامداری‌های سنتی در اثر وزش باد شدید و طوفان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان ابراز داشت: در پی طوفان شدید احتمال بروز خسارت به تابلوها، بنرهای تبلیغاتی، سازه‌ها و تأسیسات شهری و سقوط اشیا از ارتفاع وجود دارد.

وی افزود: طوفان شن باعث اختلال در تردد ریلی و جاده‌ای و محورهای مواصلاتی به استان‌های همجوار شده ضمن اینکه در اثر وزش شدید باد محور انار به شهربابک مسدود شده است همچنین بارش باران در این منطقه دور از انتظار نیست.

کد خبر 4910497

منبع: مهر

کلیدواژه: طوفان شن خسارت طوفان سازمان هواشناسی هواشناسی کرمان ویروس کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز شیوع کرونا ایلام قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا گردشگری بارش باران استانداری قزوین استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد

ملک‌زاده مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.
 وی  افزود: مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان  باز و به صورت روان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد