Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@18:52:27 GMT

شمار کاربران تلگرام از ۴۰۰ میلیون گذشت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۰۵۸۴

شمار کاربران تلگرام از ۴۰۰ میلیون گذشت

به گزارش تک‌چرچ تلگرام که ۷ سال است وارد دنیای فناوری ارتباطات شده است، در اکتبر سال پیش ۳۰۰ میلیون کاربر داشت.

پول دوروف، بنیانگذار تلگرام که شبکه اجتماعی روسی VK را هم بنیان گذاشت، اعلام کرد هر روز ۱.۵ میلیون کاربر به کاربران این پیام‌رسان افزوده می‌شود و تلگرام در بیش از ۲۰ کشور در رده اول از لحاظ دانلود اپلیکیشن‌های رسانه اجتماعی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلگرام در واکنش به محبوبیت فزاینده برنامه‌های ارتباط ویدئویی مانند «زوم» و «هاوس‌پارتی» در میانه قرنطینه‌های عمومی به علت شیوع کرونا به دنبال ارائه امکان تماس‌های ویدئویی ایمن و رمزپردازی‌شده به کاربرانش در سال جاری است.

تلگرام با چند سرویس پیام‌رسان فوری محبوب دیگر از جمله واتس‌اپ رقابت می‌کند که بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.

اپلیکیشن دسک‌تاپی تلگرام نیز که نیازی به تلفن متصل به اینترنت برای کار کردن ندارد و طیفی از امکانات از جمله در اختیار قرار دادن پوشه یا فولدر و ذخیره ابری دارد، گروهی از کاربران وفادار را به خود جلب کرده است.

تلگرام این هفته همچنین یک دیرکتوری از استیکرها را شامل بیش از ۲۰۰۰۰ استیکر می‌شود، در اختیار کاربرانش قرار داد.

کد خبر 505383 برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی اینترنت - تلگرام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی اینترنت تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند