Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@23:16:41 GMT

سئول: «کیم جونگ اون» زنده و خوب در حال تفریح است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۰۷۹۳

سئول: «کیم جونگ اون» زنده و خوب در حال تفریح است

آفتاب‌‌نیوز :

یک مقام دولت کره جنوبی با رد شایعات پیرامون وضعیت رهبر کره شمالی، از زنده بودن او خبر داد.

«چانگ این مون» مشاور سیاست خارجی رئیس جمهور کره جنوبی یکشنبه شب به وقت تهران به شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت که رهبر کره شمالی زنده است و در تفرجگاه خود حضور دارد.

این مقام دولت کره جنوبی افزود: «موضع دولت ما استوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی زنده و خوب است. وی از 13 آوریل (دوشنبه 25 فرودین) در منطقه ونسان است. تا این لحظه هیچ مورد مشکوکی از او گزارش نشده است.»

برخی رسانه های ژاپنی شنبه بعد از ظهر مدعی ناموفق بودن عمل اولیه جراحی رهبر کره شمالی شدند و به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده کیم جونگ اون نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی موفق نبوده است.

منابع آمریکایی نیز شبانگاه شنبه به وقت تهران مدعی برخی تحرکات موشکی و استقرار قطار ویژه رهبر کره شمالی در یک ایستگاه راه آهن نزدیک یکی از اقامتگاه های وی شدند. به نوشته برخی منابع آمریکایی، یک قطار متعلق به رهبره شمالی در ایستگاه راه آهن نزدیک «ونسان» محل اقامت وی مستقر شده است.

از سوی دیگر برخی منابع اطلاعاتی آمریکا از تحرکات موشکی کره شمالی خبر دادند. آنطور که این منابع گفتند سکوی پرتاب موشک کره شمالی در منطقه «سونداک» در شرق این کشور مستقر شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی کره جنوبی رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول

سخنگوی شهرداری شیراز از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز به مناسبت «هفته شیراز» در دانشگاه هانکوک سئول کره جنوبی به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با گرامیداشت هفته شیراز اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی و عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز در دانشگاه مطالعات و زبان‌های خارجی سئول که از بزرگترین دانشگاه‌های مطالعات خارجی جهان است، برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه، بیست‌وچهارم اردیبهشت سال‌جاری با حمایت و همراهی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول و بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و گروه زبان فارسی و ایران‌شناسی دانشگاه هانکوک کره برپا می‌شود و پذیرای دانشجویان و سایر بازدیدکنندگان علاقه‌مند خواهد بود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اشاره به جایگاه شیراز به‌عنوان شهر جهانی صنایع دستی، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی مجموعه مدیریت شهری و هم‌افزایی و تعامل سایر دستگاه‌های ذی‌ربط شاهد اقدامات گسترده‌تری در زمینه معرفی توانمندی هنرمندان صنایع‌دستی شیراز باشیم.

جاویدی تصریح کرد: در این نمایشگاه همچنین عکس‌هایی از جاذبه‌های شهر شیراز نظیر حرم حضرت شاهچراغ (ع)، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ و سعدی و ارگ کریم‌خان اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه، زادگاه آموزش زبان‌های خارجی در کره جنوبی محسوب می‌شود، اضافه کرد: اکنون بیش از ۴۵ زبان خارجی در این دانشگاه تدریس می‌شود و بیش از ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مطالعات علوم انسانی، حقوق، علوم اجتماعی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از بیست‌وچهارم تا بیست‌وهشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ دایر خواهد بود.

کد خبر 749742

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند